Vacature Administratief Projectmedewerker

Administratief Projectmedewerker in Zoetermeer

Balance Liftadvies - Administratief projectmedewerker

Als administratief projectmedewerker ben je verantwoordelijk voor documentatie, administratie en communicatie bij projecten.

  • 16 - 24 uur

WAT WIJ VRAGEN

Balance Liftadvies is een deskundig adviesbureau dat gespecialiseerd is in het beheren, het geven van adviezen en het begeleiden van projecten op het gebied van liften, roltrappen en gevel-onderhoudsinstallaties.

Vanwege de groei van ons bedrijf zijn wij op zoek naar een administratief projectmedewerker.

In deze functie ondersteun je de organisatie bij diverse administratieve taken.

  • Je zorgt ervoor dat alle informatie in onze systemen wordt gedocumenteerd
  • Crediteuren en debiteuren administratie
  • Beheren/verwerken van inkomende mail
  • Aannemen telefoon en eventueel afhandelen

Kwalificaties en vaardigheden

Wij zijn op zoek naar een collega, op minimaal middelbaar denk- en werkniveau, die na een inwerkperiode zelfstandig kan werken.
Je beheerst de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift. Bij voorkeur woonachtig in Zuid-Holland.

Voor meer informatie kun je telefonisch contact opnemen met Balance Liftadvies B.V. op .
Mocht je geïnteresseerd zijn, dan ontvangen wij graag jouw motivatiebrief met CV.



Functie:administratief projectmedewerker
Startdatum:23-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:16 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Smits van Burgst via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Administratief Projectmedewerker Smits van Burgst 23-12-2023

Bekijk ook andere vacatures