Vacature Financieel Manager (Property Administrator

Financieel Manager (Property Administrator in Zoetermeer

Financieel Manager (property administrator)

Fulltime/parttime: 32-40 uur


Jouw uitdaging

Ben jij iemand die financiële processen beheerst met een schep oog voor detail? Stroop die mouwen maar op, want als echte duizendpoot zorg jij ervoor dat alles financieel op rolletjes loopt bij Schep Vastgoedmanagers.

in Zoetermeer op zoek naar een Financieel Manager (property administrator) voor 32 tot 40 uur per week.

Jouw uitdaging

Als Senior financieel medewerker vastgoed verzorg je de financiële verantwoording naar eigenaren van onroerend goed. Op administratief gebied ben jij het aanspreekpunt voor accountmanagers, technisch managers en eigenaren. In deze afwisselende functie draag je de gedeelde verantwoordelijkheid over 1 of meerdere portefeuilles.
Je bent onderdeel van de afdeling financiële administratie. Dit team bestaat uit 16 medewerkers verdeeld over de afdelingen property administratie, debiteuren, crediteuren en servicekosten.

Wat houdt het precies in:
• Jij zorgt ervoor dat de administratie van onze opdrachtgevers/vastgoedeigenaren staat als een huis.
• Je zorgt ervoor dat onze huuropbrengsten worden geïncasseerd.
• Je stelt financiële rapportages op. Onder andere: mutatieoverzichten, saldobank verklaringen en budget rapporten.
• Je verwerkt en licht de grootboeken en journaalposten toe.
• Jij zorgt ervoor dat alle betalingen op tijd worden gedaan, waarborgsommen worden uitbetaald en je controleert en keurt inkoopfacturen.
• Verder stel je beheervergoedingen en verhuurcourtages op en verwerk je dit in ons systeem (REMS).
• Je beantwoordt vragen van opdrachtgevers, huurders en collega's via zowel telefoon als e-mail.

Wij zoeken

Jij begrijpt als geen ander dat financiële cijfers in orde moeten zijn. Je bent pro-actief, accuraat en je kunt met meerdere zaken tegelijkertijd bezig zijn zonder het overzicht te verliezen. Je bent stressbestendig, leergierig en je kunt goed omgaan met deadlines en pieken in de werkbelasting.

Verder breng je het volgende mee:
• Een afgeronde mbo+/hbo opleiding op het gebied van finance zoals accountancy, finance & control, bedrijfskunde of vergelijkbaar.
• Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een financiële functie, het liefst in het vastgoed. Maar we begrijpen ook dat we dan misschien wat veel vragen.
• Je hebt kennis van en ervaring met financiële processen en met het doen van BTW aangifte.
• Passie voor je werk, enthousiasme en doorpakken vinden we belangrijke eigenschappen.
• Je hebt goede kennis van Microsoft Office (waaronder Excel), ervaring met Rems is een pré.
• Tenslotte een goede beheersing van zowel de Nederlandse en Engelse taal, het kan voorkomen dat je communiceert in het Engels.

Wij bieden

Werken bij Schep Vastgoedmanagers betekent altijd klaar staan voor huurders, bewoners en opdrachtgevers door nét dat beetje extra te geven. Wij waarderen je inzet en willen jou ook nét dat beetje extra geven. We bieden je een plezierige, informele werksfeer met betrokken collega's. Verder krijg je bij ons:
• Een salaris tussen de € 3.400 en € 4.500 per maand obv 40 uur per week, afhankelijk van ervaring.
• Een premievrije pensioenregeling.
• De mogelijkheid om werk en privé goed te combineren.
• 26 vakantiedagen (op basis van fulltime dienstverband) en 8,33 % vakantie uitkering.
• Reiskostenvergoeding indien de reisafstand meer dan 10km is of een volledige reiskostenvergoeding voor het OV.
• Een fietsplan
• Werken in een gezellig team waarin er naast dat er hard gewerkt wordt, ook tijd is voor een praatje met elkaar.
• Toegang tot onze eigen studie academie, waarbij je jezelf door middel van onze vele online trainingen verder kunt ontwikkelen.
• Elke dag vers fruit op het werk.

Vastgoedmanagement is al bijna 30 jaar ons vak. Wij zijn met ruim 36.000 huur- en koopwoningen een van de grootste woningbeheerders in Nederland. Inmiddels werken wij met circa 180 medewerkers vanuit vijf kantoren: Den Haag, Groningen, Rotterdam, Utrecht en Zoetermeer. Dienstverlening aan en beleving van de huurder/bewoner/eigenaren hebben wij hoog op de agenda staan. Wij werken aan de ruimte voor jouw toekomst.

Solliciteren


En met succes.

Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures wordt niet op prijs gesteld. Wij willen onze tijd graag zo efficiënt mogelijk gebruiken om ons te kunnen focussen op wat echt belangrijk is namelijk onze medewerkers.

Fijn als je daar rekening mee houdt. Meer weten over ons? Kijk op schepvastgoedmanagers.nl .



Functie:financieel manager property administrator
Startdatum:05-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3400 – 4500
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Schep Vastgoedmanagers via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Financieel Manager (Property Administrator Schep Vastgoedmanagers 05-02-2024

Bekijk ook andere vacatures