Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Zoetermeer

Functieomschrijving

We zijn op zoek naar een administratieve topper die het leuk vindt om veel bezig te zijn met het invoeren van orderbevestigingen. Ben jij iemand die geen cijfertje/lettertje mist bij het invoeren van orders? En klinkt het als muziek in je oren om 20 uur per week te werken, verdeeld over 4 dagen? Dan is deze tijdelijke (in ieder geval 6 maanden) functie wellicht de nieuwe uitdaging die je zoekt.

wat bieden wij jou
  • Werken bij Rexel in Zoetermeer
  • Tijdelijke functie voor in ieder geval 6 maanden
  • Gezellig team
  • 20 uur verdeeld over 4 dagen
wie ben jij

Wij zijn op zoek naar een administratief medewerker die ervaring heeft met administratieve inkoopprocessen. Je bent klantgericht en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Je kunt zelfstandig werken en bent in staat om taken efficiënt uit te voeren.

  • Communicatief sterk
  • Goede beheersing van de Nederlands taal in zowel woord als geschrift
  • Ervaring met administratieve inkoopprocessen
  • Kennis en ervaring met de MS-officepakketten
  • Klantgericht
wat ga je doen

Wij zoeken een orderadministratie medewerker voor het invoeren van orderbevestigingen, contact onderhouden met leveranciers en vestigingen, en gegevens invoeren in hun ERP-systeem. Dagelijkse taken omvatten het verwerken van inkoopmails en het bewaken van orderstatussen.

Als er dingen afwijken van de orders, dan is het jou taak om die afwijkingen te communiceren met de vestigingen en de leveranciers. De inkooporders herbevestig je in hun ERP-systeem.

  • Invoeren van orderbevestigingen
  • Contact houden met leveranciers en vestigingen over bijvoorbeeld levertijden
  • Invoeren van gegevens in hun ERP-systeem
  • Verwerken van binnenkomende mail
waar ga je werken

Rexel is een groothandel in elektrotechnische producten. Vanuit het magazijn in Bleiswijk worden zowel zakelijke als particuliere klanten bevoorraad! Je zal komen te werken op het hoofdkantoor in Zoetermeer.

Je team bestaat uit ongeveer uit 8 a 9 collega's, die bijna altijd op kantoor aan het werk zijn. De mentaliteit is work hard, play hard.

  • Goed bereikbaar met het ov
  • Je komt te werken op het hoofdkantoor in Zoetermeer
  • Work hard play hard
sollicitatie

Ben jij enthousiast en voldoet je aan de eisen? Solliciteer met je motivatie en dan nemen wij contact met je op. Neem gerust contact met ons op voor vragen. Wij kijken er naar uit om met jou deze match te maken!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:administratief medewerker subsidieaanvragen
Startdatum:01-03-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 2500
Uren per week:20 – 20

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via delft-zoetermeer@nl.randstad.com of 015-219 5560. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Administratief medewerker Randstad 01-03-2024

Bekijk ook andere vacatures