Vacature Management Assistent

Management Assistent in Zoetermeer

Management Assistent
Zoetermeer, 32-40 uur per week

Spil in de uitvoerorganisatie
Ben je accuraat, stressbestendig, ondernemend, sterk in de Nederlandse taal en krijg je energie van organiseren? Vind je het een uitdaging om de directeur en het MT-team te ondersteunen en krijg je energie van verslaglegging van vergaderingen? Dan zoeken wij jou als versterking binnen de Unit Mens & Organisatie!

Wat je doet

  • Je bent verantwoordelijk voor de support aan de directeur en het management. Je biedt organisatorische ondersteuning bij verschillende vraagstukken en dossiers.
  • Je ontzorgt de directeur op een betrouwbare, enthousiaste en gedreven manier en zij kan op jou rekenen.
  • Je zorgt voor optimaal agendabeheer en denkt hierin continu een paar stappen vooruit.
  • Je brengt feilloos de juiste prioritering aan en kan goed omgaan met een werkdruk en deadlines.
  • Je plant, organiseert en notuleert vergaderingen. Je verzamelt en verzendt vergaderstukken en verzorgt standaard correspondentie.
  • Daarnaast regel je reserveringen van ruimtes, zowel intern als extern, en voer je administratieve en organisatorische taken uit.
  • Je hebt een goed werktempo en werkt nauw samen met je directe collega. Jullie zijn goed op de hoogte van lopende zaken en zorgen voor vervanging van elkaar bij afwezigheid. Binnen het facilitaire team wordt nauw samengewerkt en daarbij ondersteun je tijdens drukte bij de receptie.
  • Je zorgt voor de beschikbaarheid van documenten, houdt overzichten bij en verzorgt de digitale archivering van belangrijke documenten; daarbij werk je met verschillende tools waaronder O365 en Indeqa.

Wie je bent
  • Je werkt op een proactieve manier en neemt initiatief.
  • Je staat stevig in je schoenen en beschikt over een goede dosis daadkracht om keuzes te maken.
  • Je bent flexibel, sensitief en denkt in oplossingen.
  • Je bent sterk in plannen en krijgt energie van complex agendabeheer.
  • Je bent leergierig en vindt het leuk om jezelf verder te ontwikkelen.


Functie:Office Manager, secretariaat
Startdatum:16-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3552
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Pensioenfonds Horeca & Catering via onbekend of 06-55461963. Of bezoek hun website https://dlrs.info/6PnSDan.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Management Assistent Pensioenfonds Horeca & Catering 16-01-2024

Bekijk ook andere vacatures