Vacature Directiesecretaris

Directiesecretaris in Zoetermeer

Ipse de Bruggen, Zuid Holland

Werken met verstandelijk & meervoudig gehandicapten

Jij bent nodig bij
Ipse de Bruggen


Directiesecretaris

IP08784

Ben jij een ervaren directiesecretaris? De regelneef die alles overziet? Houd je van uitdaging en kom je liever niet in een gespreid bedje? Ben je nieuwsgierig naar anderen en organiseer je het werk graag samen met anderen? Dan zoeken wij jou!

Wie zijn wij

Ipse de Bruggen is de grootste zorgorganisatie in Zuid-Holland voor mensen met een verstandelijke beperking. Wij zijn gespecialiseerd in complexe zorgvragen. Op 370 zorglocaties bieden wij met ruim 5.500 medewerkers en 2.200 vrijwilligers bijna 5.700 cliënten zorg en ondersteuning bij wonen, werken, leren en ontspannen. Onze missie is: zorgen dat cliënten een goed leven hebben en zich kunnen blijven ontwikkelen. Wij geloven dat er altijd meer mogelijk is. Hoe klein het stapje ook is.

Het directoraat Volwassenenzorg wordt op dit moment deels vernieuwd. In dit proces ondersteun en adviseer je de drie directeuren. Je werkt zelfstandig en in teamverband met de directeuren, beleidsmedewerkers en directiesecretaressen. Je richt processen van besluitvorming en medezeggenschap in en bewaakt deze.

Jouw baan als ervaren directiesecretaris

Als directiesecretaris houd je je onder andere je bezig met:

  • advisering en ondersteuning van de directie over bijvoorbeeld in- en externe ontwikkelingen, bij beleidsontwikkeling en externe samenwerkingsverbanden;
  • het opstellen en goed laten verlopen van de beleidscyclus, waaronder het opstellen van jaarplan en het schrijven van rapportages en het jaarverslag;
  • bewaken van processen van besluitvorming in MT en medezeggenschap, waaronder het samen met het secretariaat voorbereiden van de agenda en opvolging van gemaakte afspraken;
  • het houden van regio-overstijgend totaaloverzicht over Volwassenenzorg, je stemt de activiteiten binnen het directoraat Volwassenzorg af en treedt als zodanig op als eerste aanspreekpunt;
  • in- en externe contacten onderhouden, bijvoorbeeld afstemming met de secretaris Raad van Bestuur, andere organisatieonderdelen, medezeggenschap en externe samenwerkingsverbanden;
  • communiceren naar belanghebbenden over lopende processen en genomen besluiten;
  • volwassenenzorg brede projecten of beleidsontwikkeling.

Jouw profiel

Gezien de veranderingen in het team zijn wij op zoek naar een ervaren directiesecretaris die stevig in zijn/haar schoenen staat. Je beschikt over hbo-plus of wo werk- en denkniveau en aantoonbare ervaring als directiesecretaris.

Daarnaast beschik je over:

  • goede communicatieve vaardigheden in woord en schrift;
  • een positieve en proactieve werkhouding en een drive om bij te dragen;
  • kennis van en ervaring met de gangbare digitale applicaties en hulpmiddelen.

Naast de eisen herken jij jezelf in de volgende eigenschappen:

  • je hebt snel overzicht, werkt op een proactieve manier en neemt initiatief;
  • je werkt zelfstandig en kan ook goed in een team samenwerken;
  • je legt gemakkelijk contacten en werkt goed samen;
  • je bent flexibel en denkt in oplossingen;
  • je ziet het als uitdaging om in een nieuw team processen en de samenwerking op te bouwen';
  • humor en werkplezier zijn jou op het lijf geschreven.

Wat wij bieden

  • Een uitdagende functie met uitzicht op een vaste aanstelling en contracturen van 32 uur per week
  • Een bruto maandsalaris tussen € 3.694 - € 5.370 op basis van 36 uur, conform CAO gehandicaptenzorg FWG 60
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% en 8% vakantiegeld
  • Reiskostenvergoeding en gratis parkeren voor de deur
  • Een introductieprogramma om je goed voorbereid te laten starten
  • Zo goed als onbeperkt leren middels e-learning van GoodHabitz
  • Diverse overige trainings-, cursus- en opleidingsmogelijkheden
  • Jaarlijks € 750 fiscaal voordeel bij o.a. de aanschaf van een telefoon, laptop, tablet, fiets of het abonnement van jouw sportvereniging
  • De mogelijkheid extra verlofuren fiscaal voordelig te kopen en te verkopen

Informatie

Je werkt bij Ipse de Bruggen vaak met kwetsbare cliënten en daarom zijn wij zeer zorgvuldig in ons selectiebeleid. De aanvraag Verklaring omtrent het gedrag (VOG), het navragen van referenties en het opvragen van informatie bij de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd maken om die reden onderdeel uit van de selectieprocedure.
Voor informatie kun je contact opnemen met Marijke van Ast, tel: .

Publicatiedatum

28.12.2023

Solliciteer voor

12.01.2024

Algemene informatie

Adres

Louis Braillelaan 42 , 2719EK Zoetermeer

Match criteria

Gewenst aantal uren

  • 24 - 32 uur

Standplaats

  • Zoetermeer


Functie:directiesecretaris
Startdatum:31-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vrijwilliger
Salaris:3694 – 5370
Uren per week:24 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Ipse de Bruggen via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Directiesecretaris Ipse de Bruggen 31-12-2023

Bekijk ook andere vacatures