Vacature Specialist Zorgadministratie

Specialist Zorgadministratie in Zoetermeer

Ipse de Bruggen, Zuid Holland

Werken met verstandelijk & meervoudig gehandicapten

Jij bent nodig bij
Ipse de Bruggen


Specialist Zorgadministratie

IP08462

Weet jij je hoofd koel te houden in een dynamische, complexe, administratieve omgeving en heb je affiniteit met zorg? Spreekt het verantwoordelijk zijn voor het facturatieproces jou aan? Ben jij de specialist Zorgadministratie die wij zoeken?

Wie zijn wij

Je komt te werken op de afdeling Zorgadministratie bij Ipse de Bruggen, een grote instelling voor mensen met een verstandelijke beperking met 5.500 medewerkers bij een omzet van € 374 miljoen. Wij hebben 373 zorglocaties, verspreid over de provincie Zuid-Holland en we bieden zorg in relatie tot de Wet Langdurige Zorg, de Jeugdwet en de Wet Maatschappelijke Ondersteuning. Jij gaat werken op ons Servicekantoor in Zoetermeer langs de A12.

De afdeling Zorgadministratie is met circa 20 medewerkers een ervaren team, dat werkt in een turbulente omgeving. Verschillende financiers of samenwerkingsverbanden stellen ieder hun eigen eisen aan onze administratieve organisatie. Dat vereist ontwikkelkracht, een goede samenwerking en kennisdeling binnen de gehele keten. Daarnaast is het van belang om continu te werken aan procesoptimalisatie en de best passende (digitale)ondersteuning daarbij.

De afdeling Zorgadministratie kent een informele en professionele sfeer. We werken veel samen met collega's van andere afdelingen zoals Zorgbemiddeling, Applicatiebeheer, Zorgverkoop, Financiën, Servicedesk en uiteraard met collega's in zorgfuncties. We hebben vanuit de Zorgadministratie ook regelmatig contact met betalende instanties, zoals gemeenten, zorgkantoren en soms direct met cliëntvertegenwoordigers.

Jouw baan als specialist zorgadministratie

Samen met je directe collega's ben jij verantwoordelijk voor het facturatieproces binnen de zorgadministratie, zodat juiste, tijdige en volledige facturatie van geregistreerde zorgproductie is gewaarborgd.

  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en verzenden van maandelijkse elektronische facturen naar o.a. Gemeenten en Zorgkantoren. Je zorgt dat deze facturen juist en volledig zijn en binnen de afgesproken declaratietermijnen worden ingediend.
  • Je signaleert afwijkingen in het registratie- en facturatieproces en communiceert hierover met betrokkenen om tot oplossingen te komen.
  • Je maakt onvolledigheden en uitval inzichtelijk, lost deze op of adviseert/instrueert collega's om deze onvolledigheden op te lossen en te voorkomen.
  • Je stelt maandelijks stuur- en verantwoordingsinformatie op, analyseert deze en licht deze waar nodig toe.
  • Je levert een constructieve bijdrage aan de optimalisatie van processen m.b.t de productregistratie en facturatie en je zorgt ervoor dat betrokken collega's zodoende op de hoogte zijn van de juiste registratiewerkwijzen.
  • Je signaleert wijzigingen, zoals veranderende wet- en regelgeving, die van invloed zijn op het facturatieproces. Je zorgt ervoor dat deze worden beoordeeld en geïmplementeerd.
  • Je hebt een regierol in de juiste inrichting van systemen t.a.v. het facturatieproces.
  • Je levert een bijdrage aan projecten en treedt op als projectleider bij projecten die het facturatieproces betreffen.
  • Je onderhoudt contacten met financiers over afwijkingen en verstoringen in het facturatieproces om samen tot oplossingen te komen.

Jouw profiel

  • Je hebt succesvol een hbo-opleiding afgerond.
  • Je hebt ruime werkervaring op het gebied van complexe zorgadministratie in de zorgsector opgedaan en je beschikt over relevante kennis van de WLZ, Jeugdwet, WMO, Forensische zorg, Paramedische Eerstelijns Zorg, GZSP en PGB.
  • Je kent de afspraken die landelijk zijn gemaakt over het elektronisch uitwisselen van factuurberichten tussen zorginstellingen en financiers en je kunt deze afspraken effectief toepassen.
  • Je werkt nauwkeurig, systematisch, ordelijk en daarnaast ben je in staat om zelfstandig problemen op te lossen; dit met gevoel voor de continuïteit van het gehele proces.
  • Je bent zo nodig flexibel in de dagen waarop je werkt.

Wat wij bieden

  • Een uitdagende functie van minimaal 32 uur en maximaal 36 uur per week
  • € 2.899 - € 4.140 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek, CAO Gehandicaptenzorg FWG 50
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%
  • Vakantiegeld 8%
  • Reiskostenvergoeding en thuiswerkvergoeding
  • Diverse doorbetaalde cursus -en opleidingsmogelijkheden
  • Zo goed als onbeperkt leren middels e-learning van GoodHabitz
  • € 750 euro fiscaal voordeel voor de aanschaf van een telefoon, fiets, laptop, of het abonnement van jouw sportvereniging
  • De mogelijkheid extra verlofuren fiscaal voordelig te kopen en te verkopen

Informatie

Je werkt bij Ipse de Bruggen vaak met kwetsbare cliënten en daarom zijn wij zeer zorgvuldig in ons selectiebeleid. De aanvraag Verklaring omtrent het gedrag (VOG), het navragen van referenties en het opvragen van informatie bij de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd maken om die reden onderdeel uit van de selectieprocedure.

Voor informatie over de functie kun je op werkdagen contact opnemen met (), tel: .



Functie:specialist zorgadministratie
Startdatum:13-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:2899 – 4140
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Ipse de Bruggen via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Specialist Zorgadministratie Ipse de Bruggen 13-10-2023

Bekijk ook andere vacatures