Functieomschrijving
Krijg jij energie van klanten en bied jij graag een luisterend oor? Heb jij een technische of ICT-achtergrond en wil jij de schakel zijn tussen de zakelijke markt en KPN? Dan zijn wij op zoek naar jou. Voor KPN in Zoetermeer zijn wij op zoek een specialist klantenservice om de 24/7 desk te versterken. Dus kom je graag in contact met mensen en wil je je verdiepen in de wereld van KPN? Lees dan gauw verder!
wat bieden wij jouJe bent communicatief sterk en weet altijd precies de juiste vragen te stellen. Jij denkt graag in oplossingen en kan jij goed schakelen tussen verschillende afdelingen. Ook kan jij goed hoofd- van bijzaken onderscheiden en prioriteiten stellen. Deze eigenschappen heb je allemaal nodig als klantexpert omdat jij optimale service biedt aan nationale en internationale klanten. Daarnaast bezit jij de volgende eigenschappen:
Als specialist klantenservice ben jij het aanspreekpunt voor zakelijke klanten van KPN. KPN heeft klanten over de hele wereld en zij moeten dag en nacht terecht kunnen met vragen. Het is dan aan jou om zo snel mogelijk een passende oplossing te zoeken. Vanwege jouw affiniteit met IT of je afgeronde opleiding weet jij precies hoe je diverse vragen moet oplossen. Je bent verantwoordelijk voor je eigen casussen en houdt hierbij zelf de regie. Je staat er uiteraard niet alleen voor. Je hebt collega's die je kunnen helpen, een kennisbank vol informatie en je schakelt indien nodig met andere afdelingen. Alles om de klant te helpen! Jouw dag zal er in grote lijnen als volgt uitzien:
Als specialist klantenservice kom je te werken op de mooie KPN-locatie in Zoetermeer. Je komt te werken in een ploegenrooster met daarbij dag-, avond-, en nachtdiensten. Lekker veel toeslagen dus! Ook fijn om te weten is dat je je avond- en nachtdiensten gewoon vanuit huis mag doen.
sollicitatieBen jij de persoon die wij zoeken? Kom dan vandaag nog bij ons in de lucht. Wie weet schuif jij binnenkort aan bij KPN. Tot zo!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | servicedesk medewerker ict |
Startdatum: | 01-01-2024 |
Ervaring: | Geen ervaring |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 26 – 26 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via kpn.randstad@nl.randstad.com of Melissa. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Zoetermeerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoetermeer via Zoetermeerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoetermeerkrant.nl.
© Zoetermeerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.