Vacature Servicedeskmedewerker

Servicedeskmedewerker in Zoetermeer

Ipse de Bruggen, Zuid Holland

Werken met verstandelijk & meervoudig gehandicapten

Jij bent nodig bij
Ipse de Bruggen


Medewerker Servicedesk Team 3

IPB08945

Heb jij van maandag tm vrijdag tussen 08.00-17.00 een geweldige telefoonstem en ben je niet bang om je stem te laten horen?

Word jij blij van externe klanten te woord te staan, en interne vragen van medewerkers te beantwoorden? En wil je jouw talenten inzetten in een betekenisvolle organisatie? Ben jij die persoon die klanten en collega's altijd met een glimlach en effectiviteit helpt? Bezit je een creatieve geest, ben je leergierig en constant op zoek naar verbeteringen? Dan is de rol van Servicedesk Medewerker in ons Serviceteam 3 echt iets voor jou!

Wie zijn wij

Bij Ipse de Bruggen vormt de Servicedesk het kloppend hart van onze ondersteunende diensten. Wij bieden professionele en zorgzame ondersteuning voor digitale of telefonische vragen van medewerkers en externe klanten. In ons dynamische team van Serviceteam 3 ligt de focus op klantcontact, Zorgbemiddeling, Zorgadministratie, OnsCVO, en Communicatie & Multimedia.

Onze Servicedesk is opgedeeld in vier gespecialiseerde teams:

  • Serviceteam 1 - HRM, Financiën en Inkoop: Dit team richt zich op het bieden van ondersteuning op het gebied van personeelszaken, financiële vraagstukken en inkoopprocessen. Ze zijn de ruggengraat voor operationele efficiëntie en personeelswelzijn.
  • Serviceteam 2 - ICT, Facilitair en Vastgoed: Dit team houdt zich bezig met technologische ondersteuning, beheer van faciliteiten en vastgoedmanagement. Zij zorgen ervoor dat onze digitale en fysieke infrastructuur soepel functioneert, wat essentieel is voor de dagelijkse operaties.
  • Serviceteam 3 - Klantcontact, Zorgbemiddeling, Zorgadministratie, OnsCVO en andere Zorgapplicaties en Communicatie & Multimedia: Dit team focust op externe en interne communicatie, klantrelaties, zorgbemiddeling en administratie. Hun werk is cruciaal voor het onderhouden van onze reputatie en relaties, zowel binnen als buiten de organisatie.
  • Serviceteam 4 - FAB TOPdesk/Wish: Dit team is gespecialiseerd in het functioneel applicatiebeheer van TOPdesk en de applicatie Wish. Zij spelen een sleutelrol in het beheren, optimaliseren en onderhouden van deze essentiële systemen, wat cruciaal is voor de efficiëntie en effectiviteit van onze interne processen.

Samen vormen deze teams de kern van onze ondersteunende diensten, elk met hun eigen specialiteit, maar allemaal verenigd in het streven naar uitmuntende service en ondersteuning binnen Ipse de Bruggen.


Jouw baan als Medewerker Servicedesk Team 3

Als Servicedesk Medewerker bij Serviceteam 3 ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en medewerkers op het gebied van zorg gerelateerde vragen. Hierbij kun je denken aan vragen omtrent OnsCVO, Zorgadministratie, Zorgbemiddeling en Communicatie en Multimedia. Daarnaast is het team continu in ontwikkeling, zij dragen bij aan verschillende pilots. Hierbij kun je denken aan de pilot . Het is van belang dat er een goede communicatie en voldoende overleg plaatsvindt met de backoffice om een fijne samenwerking te behouden en hierbij je kennis van de werkzaamheden als Servicedeskmedewerker te vergroten.

Je hoofdtaken omvatten het registreren, prioriteren en afhandelen van vragen en meldingen in Topdesk. Je stimuleert de zelfredzaamheid van de klant, bewaakt de voortgang en zorgt voor een tijdige administratieve afhandeling.

Jouw profiel

  • Afgeronde opleiding op minimaal MBO 4 niveau.
  • Je vindt het prettig om onderdeel te zijn van een team.
  • Je bent communicatief sterk, je bent niet bang om de telefoon met een glimlach aan te nemen.
  • Je hebt een goed inlevingsvermogen.
  • Klantgericht, overzichtelijk, analytisch sterk en digitaal vaardig.

Wat wij bieden

  • Een boeiende functie voor minimaal 24/32 uur per week, waarvan je in overleg ingepast in het rooster beschikbaar bent, tussen 08.00-17.00.
  • € 2.617 - € 3.535 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek, CAO Gehandicaptenzorg FWG 40
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%
  • Vakantiegeld 8%
  • Reiskostenvergoeding en gratis parkeergelegenheid
  • Diverse doorbetaalde cursus -en opleidingsmogelijkheden
  • Zo goed als onbeperkt leren middels e-learning van GoodHabitz
  • € 750 euro fiscaal voordeel voor de aanschaf van een telefoon, fiets, laptop, of het abonnement van jouw sportvereniging
  • De mogelijkheid extra verlofuren fiscaal voordelig te kopen en te verkopen

Informatie

Je werkt bij Ipse de Bruggen vaak met kwetsbare cliënten en daarom zijn wij zeer zorgvuldig in ons selectiebeleid. De aanvraag Verklaring omtrent het gedrag (VOG), het navragen van referenties en het opvragen van informatie bij de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd maken om die reden onderdeel uit van de selectieprocedure.

Interesse?

Solliciteer voor

24.02.2024

Algemene informatie

Adres

Louis Braillelaan 42 , 2719 EK Zoetermeer

Match criteria



Functie:servicedeskmedewerker
Startdatum:10-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2617 – 3535
Uren per week:24 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Ipse de Bruggen via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Servicedeskmedewerker Ipse de Bruggen 10-02-2024

Bekijk ook andere vacatures