Ipse de Bruggen, Zuid Holland
Werken met verstandelijk & meervoudig gehandicapten
Jij bent nodig bij
Ipse de Bruggen
Medewerker Servicedesk Team 3
IPB08945
Heb jij van maandag tm vrijdag tussen 08.00-17.00 een geweldige telefoonstem en ben je niet bang om je stem te laten horen?
Word jij blij van externe klanten te woord te staan, en interne vragen van medewerkers te beantwoorden? En wil je jouw talenten inzetten in een betekenisvolle organisatie? Ben jij die persoon die klanten en collega's altijd met een glimlach en effectiviteit helpt? Bezit je een creatieve geest, ben je leergierig en constant op zoek naar verbeteringen? Dan is de rol van Servicedesk Medewerker in ons Serviceteam 3 echt iets voor jou!
Wie zijn wij
Bij Ipse de Bruggen vormt de Servicedesk het kloppend hart van onze ondersteunende diensten. Wij bieden professionele en zorgzame ondersteuning voor digitale of telefonische vragen van medewerkers en externe klanten. In ons dynamische team van Serviceteam 3 ligt de focus op klantcontact, Zorgbemiddeling, Zorgadministratie, OnsCVO, en Communicatie & Multimedia.
Onze Servicedesk is opgedeeld in vier gespecialiseerde teams:
Samen vormen deze teams de kern van onze ondersteunende diensten, elk met hun eigen specialiteit, maar allemaal verenigd in het streven naar uitmuntende service en ondersteuning binnen Ipse de Bruggen.
Jouw baan als Medewerker Servicedesk Team 3
Als Servicedesk Medewerker bij Serviceteam 3 ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en medewerkers op het gebied van zorg gerelateerde vragen. Hierbij kun je denken aan vragen omtrent OnsCVO, Zorgadministratie, Zorgbemiddeling en Communicatie en Multimedia. Daarnaast is het team continu in ontwikkeling, zij dragen bij aan verschillende pilots. Hierbij kun je denken aan de pilot . Het is van belang dat er een goede communicatie en voldoende overleg plaatsvindt met de backoffice om een fijne samenwerking te behouden en hierbij je kennis van de werkzaamheden als Servicedeskmedewerker te vergroten.
Je hoofdtaken omvatten het registreren, prioriteren en afhandelen van vragen en meldingen in Topdesk. Je stimuleert de zelfredzaamheid van de klant, bewaakt de voortgang en zorgt voor een tijdige administratieve afhandeling.
Jouw profiel
Wat wij bieden
Informatie
Je werkt bij Ipse de Bruggen vaak met kwetsbare cliënten en daarom zijn wij zeer zorgvuldig in ons selectiebeleid. De aanvraag Verklaring omtrent het gedrag (VOG), het navragen van referenties en het opvragen van informatie bij de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd maken om die reden onderdeel uit van de selectieprocedure.
Interesse?
Solliciteer voor
24.02.2024
Algemene informatie
Adres
Louis Braillelaan 42 , 2719 EK Zoetermeer
Match criteria
Functie: | servicedeskmedewerker |
Startdatum: | 10-02-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2617 – 3535 |
Uren per week: | 24 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Ipse de Bruggen via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Zoetermeerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoetermeer via Zoetermeerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoetermeerkrant.nl.
© Zoetermeerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.