Vacature Positief Ingestelde Collega

Positief Ingestelde Collega in Zoetermeer

Jouw werk
Voor onze Servicedesk zijn wij op zoek naar een nieuwe collega. Als medewerker klantenservice heb je contact met onze externe klanten. Dit zijn leerbedrijven, onderwijsinstellingen, studenten en andere stakeholders. Samen met het team verwerk je dagelijks tussen de 200 en 400 vragen via de telefoon, mail en chat. Met behulp van ons kennissysteem vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen. Je toetst de vraag van de klant en je geeft gepast antwoord of je verwijst de klant door naar de juiste afdeling. We werken met een professionele callcenterapplicatie en alle vragen registreer je in ons CRM-systeem.

Het grootste deel van de dag houd je je bezig met het beantwoorden van vragen. Daarnaast voer je enkele administratieve en controlerende taken uit in het proces van erkennen van leerbedrijven en werk je mee aan acties rond het verbeteren van de datakwaliteit. Naast het beantwoorden van vragen denk je kritisch mee over de SBB-dienstverlening en doe je proactief verbetersuggesties. Je bent goed in staat om een enthousiast en professioneel gesprek te voeren met leerbedrijven, onderwijsinstellingen en studenten en je kunt je inleven in de situatie van onze klanten. Daarnaast communiceer je op efficiënte wijze met collega's van andere afdelingen. Je stelt kwaliteit boven kwantiteit en je geeft en ontvangt feedback.

Wat maakt de functie zo boeiend

  • Je hebt de kans om dagelijks mensen en bedrijven te helpen om hun problemen op te lossen en kunt hier echt het verschil in maken.
  • De verschillende hulpvragen zorgen voor uitdagend werk, geen dag is hetzelfde.
  • Je draagt bij aan het verbeteren van de datakwaliteit en helpt op deze manier bij het erkennen van leerbedrijven: een baan met impact!

Waar kom je te werken
Het team bestaat uit ongeveer 18 medewerkers. We zijn een positief ingesteld team dat nauw met elkaar samenwerkt. Samen bieden we een mooie dienstverlening aan onze klanten en we vinden het belangrijk dat iedere medewerker klantenservice daarin eigen verantwoordelijkheid neemt om zelf en als team beter te worden.

Wil je een beeld krijgen van het werken bij SBB: bekijk dan de website . Heb jij ons logo al gespot? Benieuwd waar SBB voor staat: hiervertellen we je er graag meer over.

Wat breng je mee
We zoeken een positief ingestelde collega die past binnen een cultuur waarin we continu werken aan verdere professionalisering. De kernwaarden van SBB - deskundig, proactief en verbindend - passen goed bij jou en jouw manier van werken. Je hebt aantoonbare ervaring met het verlenen van klantenservice en haalt voldoening uit het directe klantencontact. Kun je het niet zelf oplossen? Dan pak jij de regie om ervoor te zorgen dat er een passende oplossing komt.

Verder zien we graag het volgende in jou terug:

  • Mbo(+) werk- en denkniveau;
  • Ervaring op een helpdesk of contactcenter;
  • Kennis van en ervaring met callcenter applicaties.

Daarnaast beschik je over de volgende competenties:

  • Service- en klantgericht;
  • Zorgvuldig;
  • Communicatief vaardig;
  • Flexibele instelling;
  • Resultaatgericht;
  • Plannen en organiseren ;
  • Samenwerken;
  • Initiatiefrijk;
  • Verantwoordelijkheidsgevoel.

Ons aanbod
Je komt te werken in een inspirerende werkomgeving waar veel aandacht is voor ontwikkeling, inspirerend leiderschap en talenten van onze medewerkers. We bieden je een functie waarin je zelf verantwoordelijk bent voor jouw ontwikkeling, waar je een grote mate van vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt in de uitvoering van je functie. Daarnaast bieden we:

  • Een salaris van minimaal €2.336,- en maximaal €2.779,- (schaal 6) bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring.
  • Je krijgt 27 vakantiedagen en bij een fulltime dienstverband bouw je 112,5 uur (adv) per jaar op.
  • We bieden je een eindejaarsuitkering van 8,33% bovenop je vakantiegeld.
  • Een tegemoetkoming in jouw premie ziektekostenverzekering van € 27,50 netto per maand.
  • Het Individueel Keuzebudget (IKB). Zo kan je bijvoorbeeld de eindejaarsuitkering en vakantiegeld maandelijks laten uitbetalen (of een deel hiervan) en 5 verlofdagen verkopen, sparen of kopen;
  • We hebben een aantrekkelijke pensioenregeling waarbij SBB 70% van de premie betaalt.
  • Aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling, je kunt opleidingen en cursussen volgen via onze SBB Academie.
  • Een reiskostenvergoeding woon-werkverkeer.
  • Een zakelijke telefoon en een laptop.
  • Een aanstelling voor de duur van een jaar, met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd bij goed functioneren.

Procedure
Heb je belangstelling voor deze functie en beschik je over de gevraagde kennis en vaardigheden? Reageer dan tot en met woensdag 25 oktober door het sturen van een korte en gerichte motivatie en je curriculum vitae via de sollicitatiebutton . Heb je vragen over het sollicitatieproces? Stel ze gerust aan Ashni Balwant Gir, corporate recruiter, via 5 of via . Heb je vragen over de inhoud van deze vacature? Neem dan contact op met , , via 5 of .



Functie:positief ingesteld collega
Startdatum:13-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2779 – 2779
Uren per week:24 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Samenwerking Beroepsonderwijs Bedrijfsleven via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Positief Ingestelde Collega Samenwerking Beroepsonderwijs Bedrijfsleven 13-10-2023

Bekijk ook andere vacatures