Als medewerker hulp bij het huishouden zorg jij ervoor dat onze cliënten zo lang mogelijk zelfstandig thuis kunnen blijven wonen. Samen met de cliënt bepaal je wat er in huis gedaan moet worden. Je bespreekt de map waarin de taken staan en neemt voor die dag door wat er gedaan moet worden. Zo begin je die dag boven met de slaapkamers en het verschonen van het beddengoed en eindig je in de woonkamer waar je na het stofzuigen de dweil pakt en de kamer weer netjes en fris achterlaat.
Naast een schoon en opgeruimd huis, zorg je nog voor veel meer! Jij komt regelmatig bij de cliënt thuis en bouwt zo een langdurige werkrelatie op. Je ziet als geen ander hoe het met de cliënt gaat. Staan er regelmatig producten over de datum in de koelkast, ligt er veel ongeopende post of vertelt de cliënt vaak hetzelfde verhaal. Dan verwachten wij dat je dit signaleert bij je , zodat een passende actie uitgezet kan worden.
Bij Vierstroom Hulp Thuis is alles netjes geregeld.
Enthousiast geworden om iets voor een ander te betekenen? Start dan onderstaande vragenlijst en we nemen contact met je op.
Medior ondersteuner (32 uur)
Kom jij ons cluster versterken?
Jouw werkdag
Als je 's ochtends op je werkplek aankomt, beginnen de telefoontjes binnen te stromen. Je neemt ziekmeldingen aan en verbindt ze door naar de juiste personen, terwijl je ook vragen van cliënten beantwoordt. Tegelijkertijd werk je aan de openstaande taken in de werkstroom en de e-mails.
De werkstroom bevat verschillende taken, zoals de start bij nieuwe cliënten, het terugbellen van medewerkers met vragen over hun planning, het omzetten van planningen van cliënten die hebben aangegeven op een andere dag huishoudelijke ondersteuning te willen en het verwerken van indicatieverlengingen. Ook in de mailbox staan verschillende taken, zoals vragen van medewerkers over het systeem AFAS InSite, verzoeken van medewerkers om cliëntsituatie te bespreken en e-mails van verschillende gemeentes. Gelukkig vormen al deze verschillende taken geen probleem voor jou, jij bent namelijk sterk in het stellen van prioriteiten en behoudt het overzicht.
Na het afhandelen van de taken met hoge prioriteit, ga je aan de slag met de planning. Jij bent verantwoordelijk voor het opstellen van basisplanningen (het koppelen van cliënten aan medewerkers) en het aanpassen van bestaande planningen vanwege mutaties zoals verlofaanvragen binnen een werkgebied van zo'n 500 medewerkers en 2000 cliënten. Plannen is dus een groot en belangrijk onderdeel van jouw dag. Dit weet jij goed te combineren met de telefoon die blijft gaan en het overzicht houden in taken die binnenkomen.
Als schakel in het cluster zorg jij voor een optimale en efficiënte doorstroom van werkzaamheden. Je bent in staat om snel signalen op te pikken wanneer actie nodig is en kunt proactief handelen.
Alles netjes geregeld.
Maken wij binnenkort kennis met elkaar? Stuur een mail naar , dan nemen wij binnenkort contact met je op!
Heb je eerst nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Wim van Dobben of , managers thuisondersteuning op telefoonnummer .
Heb je vragen over de procedure? Neem dan contact op met Rick Groeneveld, medewerker HR op telefoonnummer .
Functie: | ondersteuner |
Startdatum: | 31-08-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Vierstroom via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Zoetermeerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoetermeer via Zoetermeerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoetermeerkrant.nl.
© Zoetermeerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.