Vacature Medior Inkoopadviseur

Medior Inkoopadviseur in Zoetermeer

+31 (0)70 - 3819724Pro 10 B.V.

  1. Medior Inkoopadviseur BZK|RIS

Project

Wat voor iemand zoeken wij?

Ben jij van nature nieuwsgierig? Vind je het leuk om steeds wisselende onderwerpen beet te pakken? Denk jij graag mee met je klant over oplossingen? Ben je iemand die denkt en handelt in oplossingen en uitgaat van wat wel kan in plaats van wat niet kan? Ben je in staat om met het bovenstaande om te gaan in een wereld waar we veel kaders hebben zoals wet- en regelgeving en waarbinnen je zoekt naar de best mogelijke scenario's? Sta jij naast je klant als business partner en versta je je rol als adviseur en komt dat in uiting in je adviesvaardigheid? Wil jij onderdeel uitmaken van een team dat een groot deel van de rijksoverheid bestrijkt?

Opdrachtomschrijving

Als inkoopadviseur bij de RIS lever je een belangrijke bijdrage aan de vraagstukken van het Rijk. Van de eerste behoefte schetsen naar strategieontwikkeling tot en met het contracteren van leveranciers: jouw bijdrage is mede bepalend voor het succes van projecten bij de rijksoverheid. En die projecten kennen een reikwijdte die net zo breed is als die van het Rijk; van systemen voor registratie van politieke partijen, onderzoek ter afschaffing van de zomer-wintertijd, inrichting van datacenters, opleidingen en trainingen, van beveiligingssoftware tot financiële systemen etc. Deze aanvraag betreft een inkoopadviseur voor het offerteteam. Het gaat dus om het behandelen van inkoopaanvragen onder de Europese aanbestedingsgrens.

Eisen

  • Kandidaat beschikt minimaal over HBO werk- en denkniveau;
  • Kandidaat beschikt over minimaal 1 jaar aantoonbare relevante inkoopervaring (zoals omschreven in de opdrachtomschrijving) binnen de (rijks)overheid en/of semipublieke sector;

Wensen

  • Je hebt ervaring met inkooptracjecten;
  • Je beschikt over (soortgelijke) werkervaring bij de (rijks)overheid);
  • Je beschikt over een inkoopgerelateerde opleiding of een vergelijkbare vakinhoudelijke opleiding.

Competenties en vaardigheden

  • Je bent leergierig, nieuwsgierig, oplossingsgericht, flexibel, collegiaal.
  • Je bent in staat om kennis en kunde te delen en over te brengen aan anderen.
  • Je bent een teamspeler met een klantgericht een opbouwende kritische houding.
  • Je bent resultaatgericht en communicatief vaardig (zowel schriftelijk als mondeling).
  • Je bent gewend en in staat om zelfstandig thuis te werken.
  • Je weet het juiste evenwicht te vinden tussen formele regels en een pragmatische aanpak.
  • Je bent stressbestendig, vasthoudend en gaat vaardig om met verschillende belangen.
  • Je bent flexibel inzetbaar binnen het bredere inkoopdomein.
  • Bij dit alles weet je jezelf conform de integriteitnormen bij het Rijk te presenteren .

Opdrachtgever De Rijksinkoopsamenwerking (RIS) is een shared service organisatie binnen het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. Wij kopen in voor de ministeries van:

  • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK)
  • Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS)
  • Financiën (FIN)
  • Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW)
  • Algemene Zaken (AZ)
  • Buitenlandse Zaken (BZ)

Voor de rijksbrede categorieën Schoonmaak en Vervoer & Verblijf voeren wij de aanbestedingen uit. In voorkomende gevallen voert de RIS ook aanbestedingen uit voor andere ministeries. Daarnaast verzorgen wij aanvullende inkoopdienstverlening zoals het beheer van primaire inkoopapplicaties en van inkoopportalen, het adviseren over complexe vraagstukken en het leiden van ontwikkelprojecten. Wil je meer over ons weten? De afdeling Inkopen zorgt voor het uitvoeren van aanbestedingen en offertetrajecten. Er werken circa 80 mensen die zich allemaal richten om de markt optimaal te laten presteren voor onze afnemers. De professionele standaard is hoog en die bevorderen we continue door te zorgen dat we van elkaar leren en dat we van elkaars kennis gebruik kunnen maken. Of kijk op onze:

  • Website: https://www.rijksinkoopsamenwerking.nl/

Informatie

  • Interim functies
  • Den Haag/Hybride
  • HBO
  • 32-36 uur per week
  • 1 maart 2024 tot 28 februari 2025 (met optie tot verlenging)
  • 9/10
  • 21 februari

Kom in contact

  • +31 (0)70 - 3819724
  • Röntgenlaan 5
    2719 DX Zoetermeer
    Nederland
  • Plan route


Functie:inkoopadviseur
Startdatum:19-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Pro 10 B.V.;Pro 10, Partners in Procurement & Tendering;ProTen, Procurement & Tenderpartne via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Medior Inkoopadviseur Pro 10 B.V.;Pro 10, Partners in Procurement & Tendering;ProTen, Procurement & Tenderpartne 19-02-2024

Bekijk ook andere vacatures