Vacature Teamleider Online Dienstverlening

Teamleider Online Dienstverlening in Zoetermeer

  • Zoetermeer, Nederland

  1. Teamleider Online dienstverlening

Vacaturenummer: 24005TL-OL-DV
Omvang: 32 - 40 uur

Ben jij de verbindend leider met kennis van online dienstverlening, die weet wat er speelt binnen SBB en die strategisch beleid kan omzetten naar platformen die de klant zoveel mogelijk digitaal zelfredzaam maken? Dan is dit de functie voor jou!

Jouw werk
Je bent teamleider van Online dienstverlening binnen de afdeling Signaleren en Ondersteunen (S&O). De opgave voor heel S&O is het uitvoeren van activiteiten die direct bijdragen aan onze dienstverlening aan onze klanten/klantgroepen. Dat kan middels onderzoek en data-analyse, eerstelijns klantcontacten, digitale dienstverlening en online dienstverlening.

De afdeling Online dienstverlening heeft verschillende taken:

  • Zorgdragen voor een integrale, geoptimaliseerde online dienstverlening door SBB.
  • Dienstverlening (websites, portalen) voor de externe klantgroepen leerbedrijven en onderwijs ontwikkelen, zodat zij gericht en klantvriendelijk bediend worden.
  • Continuïteit van de dienstverlening is samenwerking met andere afdelingen zoals I&T, Programmabureau en Klantgroepmanagement.

Je geeft leiding aan een team (12+ FTE) van bevlogen collega's zoals product owners, functioneel beheerders en data-analisten. Jij bent de coach en het aanspreekpunt. Samen met hen beheer je de budgetten die hiervoor noodzakelijk zijn.

Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwikkelen van een gedeelde en gedragen visie op de samenhang van de online dienstverlening naar onderwijs en bedrijfsleven. Hierbij vertegenwoordig je de organisatie in externe contacten met het ministerie en andere instanties en ben je kennishouder van rollen die SBB in online dienstverlening speelt in relatie tot genoemde partners. Ook ben je medeverantwoordelijk voor de kwaliteit, consistentie en uniforme uitstraling van deze online dienstverlening. Je combineert de visie van de klant met de visie van het team op de ontwikkelingen in de markt. Je laat deze visie vertalen naar concrete acties en doet voorstellen om deze continu te verbeteren.

Wat maakt de functie zo boeiend

  • Je draagt actief bij om de online dienstverlening naar een hoger niveau te tillen en speelt hiermee een belangrijke rol in het vormgeven van de toekomst van de organisatie in relatie tot onze klanten en stakeholders.
  • Je krijgt de kans om een divers, gedreven kernteam te leiden en te inspireren.
  • Je speelt een cruciale rol in het verbeteren van de dienstverlening aan zowel interne als externe klanten en draagt hiermee bij aan het succes van SBB.

Wat breng jij mee

  • Hbo+ werk- en denkniveau.
  • Inhoudelijke kennis van het verantwoordelijkheidsgebied en van het bestuurlijk veld en stakeholders (expertrol op I&T- en datagebied).
  • Ervaring met managementmethoden en -technieken.
  • Bekendheid met de organisatie, processen, procedures en systemen.
  • Visie op het gebied van online dienstverlening.

Competenties:

  • Visie
  • Kritisch
  • Verbindend en communicatief vaardig
  • Politiek bestuurlijk sensitief
  • Resultaatgericht
  • Overtuigingskracht
  • Analytisch

Ons aanbod
Je komt te werken in een inspirerende werkomgeving waar veel aandacht is voor ontwikkeling, inspirerend leiderschap en talenten van onze medewerkers. We bieden je een functie waarin je zelf verantwoordelijk bent voor jouw ontwikkeling, waar je een grote mate van vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt in de uitvoering van je functie. Daarnaast bieden we:

  • Een salaris van minimaal €5.447,- en maximaal €6.633,- (schaal 13) bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring. Deze functie wordt meegenomen in het functiewaarderingstraject. Dit betekent dat er een functieschets wordt opgesteld die getoetst wordt aan het generieke functiehuis.
  • Je krijgt 27 vakantiedagen en bij een fulltime dienstverband bouw je 112,5 uur (ADV) per jaar op.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% en vakantiegeld.
  • Een tegemoetkoming in jouw premie ziektekostenverzekering van €27,50 netto per maand.
  • Het Individueel Keuzebudget (IKB). Zo kan je bijvoorbeeld na je indiensttreding eenmaal per jaar (november) ervoor kiezen om de eindejaarsuitkering en vakantiegeld maandelijks te laten uitbetalen (of een deel hiervan) en 5 verlofdagen verkopen, sparen of kopen.
  • Deelname aan een pensioenregeling bij ABP waarbij SBB 70% van de premie betaalt.
  • Werk-privébalans: we bieden de mogelijkheid om in een 4x9 uur werkweek te werken.
  • De arbeidsvoorwaarden zijn conform cao SBB.
  • Faciliteiten om hybride te werken en een thuiswerkvergoeding.
  • Een reiskostenvergoeding woon-werkverkeer.
  • Wij stimuleren duurzaam reizen; OV wordt bij ons volledig vergoed.
  • Een zakelijke telefoon en een laptop.
  • Een inwerkprogramma; wij werken met een mentorsysteem.
  • Aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling; je kunt opleidingen en cursussen volgen via onze SBB Academie.
  • Een aanstelling voor de duur van een jaar, met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd bij goed functioneren.

Belangstelling?
Heb je vragen over het sollicitatieproces? Stel ze gerust aan , , via 5 of via .



Functie:teamleider online dienstverlening
Startdatum:26-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Freelance
Salaris:5447 – 6633
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Almere via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Teamleider Online Dienstverlening Gemeente Almere 26-01-2024

Bekijk ook andere vacatures