Vacature Medewerker service en facilitair

Medewerker service en facilitair in Zoetermeer

Functieomschrijving

Wij zijn op zoek naar een medewerker service en facilitair die tot oktober aan de slag gaat voor de afdeling huisvesting en facilitair. Je ondersteunt zorgverleners bij het verkrijgen, verbouwen en onderhouden van hun locaties. Ben jij communicatief sterk, een echte regelneef, houd jij van aanpakken en kan jij goed met computers omgaan? Lees dan snel verder.

wat bieden wij jou
  • Tijdelijke functie tot oktober
  • Gezellig team
  • Functie voor 32 uur per week
  • Werken in een nieuw pand, vlakbij de A12!
wie ben jij

Jij bent iemand die een afgeronde MBO opleiding op facilitair gebied. Jij beschikt bij voorkeur over relevante werkervaring in een soortgelijke functie, denk aan telefoniste, receptioniste of secretarieel medewerker. Jij hebt kennis op het gebied van het coördineren van gevarieerde, uitvoerende werkzaamheden. Je hebt doorzettingsvermogen zodat storingen door externe partijen snel en goed opgepakt worden. Je bent communicatief sterk en hebt een tactvolle en klantgerichte instelling. Je bent bekend, of zelfs woonachtig, in (de nabijheid van) Zoetermeer. Je hebt ervaring met de diverse office pakketten (Outlook, Word, Excel, etc.) en

bereidheid om SpaceWell te leren. Je bent in ieder geval op maandag, woensdag en vrijdag beschikbaar (beschikbaarheid in schoolvakanties is een vereiste).

  • Servicegericht
  • Niet bang om te bellen
  • Een echte regelneef
  • Facilitair
wat ga je doen

Als medewerker service en facilitair kom jij het team Huisvesting & Facilitair te werken. In totaal beheren ze ongeveer 14.000m2 vastgoed waar jij de portfoliomanagers assisteert bij het uitvoeren van projectmanagement op het gebied van verbouw en nieuwbouw. Je begeleidt aannemers op locatie zodat zij hun werkzaamheden kunnen uitvoeren, notuleert en draagt zorg voor zorgvuldige verslaglegging van bouwoverleg en beheercommissieoverleg. Je assisteert bij het afrekenen van de servicekosten, je controleert de verdelingspercentages van het pand. Je bent verantwoordelijk voor het facilitair meldpunt en de afhandeling van inkomende (dringende) storingen, meldingen en vragen en houdt de huurders op de hoogte van de voortgang. Je bent verantwoordelijk voor het aanmelden en inplannen van werkzaamheden zoals opnames en onderhoud. Je ondersteunt portfoliomanagers bij de exploitatie van de diverse gebouwen. Je bent medeverantwoordelijk voor het sleutelbeheer en je draagt zorg voor het ruimtebeheer, registreert welke ruimten op welke dagen bezet zijn. Verder verricht ja alle overige noodzakelijke werkzaamheden, zoals administratie en post- en klachtbehandeling, op het gebied van huisvesting, onderhoud en facilitaire diensten.

  • Verantwoordelijk voor het facilitair meldpunt
  • Assisteren bij uitvoerwerkzaamheden
  • Begeleiden van aannemers
  • Ondersteunen van diverse taken
waar ga je werken

Je komt te werken in een leuk en gezellig team van 5. Aan het einde van het jaar gaan ze verhuizen naar een mooie en nieuw pand aan de A12. Samen werken ze aan de best mogelijke zorg voor de Zoetermeerders. De EerstelijnsZorg Zoetermeer (EZZ) is de organisatie die huisartsen, apothekers en andere eerstelijnszorgverleners ondersteunt. Dat kan ondersteuning zijn op het gebied van samenwerking, onderling of met andere partijen zoals het ziekenhuis of de gemeente. Maar de EerstelijnsZorg Zoetermeer ondersteunt ook op facilitair gebied waaronder automatisering en huisvesting.

  • Gezellig team
  • Werken in het nieuwe kantoor
  • Kantoor in Zoetermeer
sollicitatie

Ben jij enthousiast en voldoet je aan de eisen? Solliciteer met je motivatie en dan nemen wij contact met je op. Neem gerust contact met ons op voor vragen. Wij kijken er naar uit om met jou deze match te maken!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:facilitair medewerker servicedesk
Startdatum:08-03-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2900 – 2900
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via delft-zoetermeer@nl.randstad.com of 015-219 5560. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Medewerker service en facilitair Randstad 08-03-2024

Bekijk ook andere vacatures