Vacature Medewerker Facilitaire Dienst / Bode

Medewerker Facilitaire Dienst / Bode in Pijnacker

Gemeente Pijnacker Nootdorp

Gemeente Pijnacker-Nootdorp

Medewerker Facilitaire Dienst / Bode | 32-36 uur per week

Pijnacker-Nootdorp € 2.404 - € 3.481 per maand Bedrijfsvoering

Vacature details Solliciteren

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een baan met veel afwisseling en waar je dienstverlenende karakter goed tot zijn recht komt? Ben jij daarnaast administratief sterk? Reageer dan nu!


Wat ga je doen?

Jij bent het visitekaartje van ons gemeentekantoor. Naast de basiswerkzaamheden als medewerker facilitaire dienst, zal je verantwoordelijk zijn voor een groot aantal administratieve zaken. Je kan hierbij denken aan het bijhouden van de gemaakte contractafspraken of het controleren van de binnengekomen facturen.


Door jouw afwisselende takenpakket is geen dag hetzelfde. Je werkt graag netjes en gestructureerd en kan goed omgaan met computers.


Tot jouw takenpakket vallen onder andere de volgende zaken:

  • Bestellingen plaatsen voor andere afdelingen;
  • Het controleren en coderen van binnengekomen facturen;
  • Het bijhouden van de gemaakte contractafspraken met de catering / koffie;
  • Ondersteunende werkzaamheden bij (officiële) gelegenheden zoals huwelijksvoltrekkingen,
  • Ontvangsten, recepties, avondopenstelling van het gemeentehuis en bij raads-, raadscommissie-, B&W en overige vergaderingen;
  • Het bijhouden van de voorraad kantoor- en cateringartikelen en drukwerk en het plaatsen van bestellingen bij leveranciers;
  • Ondersteunende werkzaamheden die behoren bij een goed gastheerschap (zoals o.a. het maken van fotokopieën, het verzorgen van de catering en het verzorgen van het hijsen en neerhalen van de vlaggen);
  • Tot slot loop je regelmatig het pand na. Is er nog iets wat opgeruimd kan worden? Jij pakt het op! Daarbij controleer je direct ook of de schoonmaakwerkzaamheden naar behoren zijn gegaan.

Binnen het team wordt volgens een rooster gewerkt. Hou er rekening mee dat dinsdag, donderdag en vrijdag veelvoorkomende kantoordagen zijn. Indien nodig ben je ook beschikbaar in de avonduren.


Vereisten

Wat neem je mee?

Je bent een sociaal persoon met een dienstverlenend karakter. Je durft zelf keuzes te maken en werkt gestructureerd. Het is belangrijk dat je ook heel nauwkeurig kan werken en ervaren bent met het verwerken van documenten in een computersysteem. Wij zijn op zoek naar iemand die flexibel, accuraat, zelfstandig, representatief en klantgericht kan optreden.


Daarnaast is het belangrijk dat je beschikt over:

  • Aantoonbare ervaring met het uitvoeren van administratieve werkzaamheden;
  • Goede beheersing van de diverse Office pakketten zoals Word en Excel;
  • Aantoonbare relevante werkervaring in een facilitaire omgeving, bij voorkeur binnen een gemeentelijke omgeving of overheidsinstelling;
  • Ervaring met het werken met diverse computersystemen;
  • Een verzorgde uitstraling;
  • Bereidheid om op wisselende tijden te werken, daar waar nodig in de avonduren;
  • Bereidheid in het halen van je BHV en sociale hygiëne certificaat;
  • Kennis van het gemeentelijk protocol is een pre;
  • Inzicht in de organisatorische en functionele verhoudingen binnen de eigen organisatie;
  • Vaardigheid in het klantgericht optreden;
  • Vaardigheid in het terugkoppelen over aangelegenheden aan de verantwoordelijke personen.

De juiste vaardigheden, uitstraling en motivatie vinden wij belangrijker dan jarenlange werkervaring!


Dit bieden wij

  • Salaris tussen de € 2.404,- en € 3.481,- bruto per maand op basis van 36 uur ( schaal 6 ), het is in deze functie mogelijk om door te groeien naar schaal 7;
  • Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% op bruto salaris;
  • Persoonlijk Gezondheids Budget (PGB) van € 250,- per jaar;
  • Toegang tot het vitaliteitsplatform Thrive;
  • We bieden je in eerste instantie een contract voor 1 jaar, met uitzicht op een vast dienstverband.

Overige arbeidsvoorwaarden

  • Pensioenopbouw bij ABP;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Je krijgt per jaar 194,4 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur;
  • Surface en mobiele telefoon;
  • Gratis parkeergelegenheid bij ons gemeentekantoor;
  • Persoonlijke ontwikkeling op maat en begeleiding om jouw ambities waar te maken. Via ons eigen studieplein kan je dan ook diverse online cursussen en trainingen volgen.

Goed om te weten

  • Gratis parkeren bij het gemeentehuis;
  • Goede verbinding met OV.
  • Een actieve personeelsvereniging;
  • Gezonde lunch in het bedrijfsrestaurant.

Over ons team

Je gaat aan de slag in een team van zeer ervaren vaste collega's en een kleine groep flexibele collega's. Samen zorg je voor een optimale facilitaire dienstverlening voor de inwoners, het bestuur én de collega's. Of het nu gaat om een huwelijk, raads- of commissievergadering, een participatieavond met inwoners of de dagelijkse gang van zaken in het gemeentehuis, ons team organiseert en faciliteert. De koffie, printers en de inrichting van het kantoor, het team facilitaire ondersteuning staat klaar voor de collega's, is het visitekaartje van de organisatie en heeft regie op de uitvoering door externe partijen.


Over onze gemeente

De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 57.000 naar 65.000. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.


De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Collega's voelen zich gewaardeerd en zijn trots om te werken voor Pijnacker-Nootdorp.


Wist je trouwens dat de gemeente Pijnacker-Nootdorp een actieve personeelsvereniging heeft! Regelmatig worden er diverse workshops of uitjes georganiseerd zodat jij ook kans krijgt naast je werktijd leuke dingen te ondernemen met je collega's om deze zo beter te leren kennen. Daarnaast stimuleert de gemeente dat jij je op persoonlijk vlak blijft ontwikkelen, via ons eigen studieplein kan je dan ook diverse online cursussen en trainingen volgen.


Interesse?

Reageer 28 februari door je cv met motivatie in te sturen, klik hiervoor op "solliciteren".


Neem contact op met Sidney Smits, .


Solliciteren

of



Functie:medewerker dienst / bode
Startdatum:14-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2404 – 3481
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Pijnacker-Nootdorp via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Medewerker Facilitaire Dienst / Bode Pijnacker-Nootdorp 14-02-2024

Bekijk ook andere vacatures