Vacature Management assistent

Management assistent in Zoetermeer

Lijkt de RDW jou ook een interessante organisatie om voor te werken? Dan moet je nu je kans grijpen! Voor de afdeling Communicatie zoekt de RDW een enthousiaste management assistent/communicatiemedewerker. Je vormt samen met een collega de organisatorische, administratieve en financiële basis van de afdeling. Zo ben jij de spil van de afdeling! Wil jij meer weten? Lees gauw verder en solliciteer direct in twee minuten!

Wat bieden wij jou
  • Salaris: € 19,38 tot € 26,15 per uur
  • 36 uur (4 x 9 is mogelijk)
  • Opdracht voor 1 jaar
  • Sterk team met afwisselende taken!
  • Hybride werken
  • 21 ct per kilometer en parkeergelegenheid
Wie ben jij

We zoeken een organisatie-sensitieve en dienstverlenend ingestelde collega. Je bent op de hoogte van wat er speelt binnen de afdeling en de organisatie en speelt hierop in. Mede door je planmatige werkwijze, ben je in staat je flexibel op te stellen en kan je zelfstandig je prioriteiten stellen. Je vindt het een uitdaging om problemen op te lossen en neemt het initiatief om verbeteringen door te voeren. Je bent daarbij resultaatgericht!

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar ervaring als management assistent
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (schriftelijk en mondeling)
  • Affiniteit en ervaring met het Communicatievak
  • Jij bent beschikbaar voor  36 uur per week
Wat ga je doen

Als management assistent ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig verrichten van diverse taken ter ondersteuning van het hoofd en de afdeling Communicatie. Daarnaast vervul je nog uiteenlopende taken in je rol als communicatiemedewerker. Het werk omvat veel elementen van organisatorische en coördinerende aard. Denk daarbij aan de organisatie van evenementen met grote aantallen aanwezigen, het bijhouden van de financiële administratie van de afdeling,
meedraaien met aanbestedingen en het zijn van aanspreekpunt voor uiteenlopende meer of minder complexe administratieve systemen zoals het door de RDW gebruikte AFAS voor personeels- en financiële aangelegenheden. Je werkt samen met de secretaresse van de afdeling en jullie hebben een duidelijke taakverdeling. Je werkt in een omgeving waarin verandering aan de orde van de dag is, zowel binnen de afdeling als ook in het werkveld. Dit betekent dat er veel verschillende acties op je af komen. Hierbij is een flexibele houding, en proactieve benadering en aanpak van belang.

  • Ondersteuning Hoofd Communicatie: o.a. organiseren vergaderingen; agendabeheer, bezoekers aanmelden.
  • Ondersteuning afdeling Communicatie: o.a. vraagbaak m.b.t.HR-, ICT- en financieel gerelateerde zaken, samenstellen knipselkrant, archivering, deelname aan aanbestedingstraject, achtervang bij complexe vergaderverzoeken, locatiehuur en notuleren
  •  Ondersteuning Directie(staf/advies): o.a. meedenken met transitie van drukwerk naar digitale verspreiding van het jaarverslag en ontwikkelingen van de RDW, organiseren van de managementdagen waaronder locatie selecteren, draaiboek opstellen en corre
  •  Organiseren RDW evenementen waaronder de jaarlijkse kick-off: ondersteunende werkzaamheden, zoals het selecteren van locatie, afspraken maken evenementenbureau, uitnodigingenversturen, meedenken op inhoud en uitvoering, correspondentie.
  • Beheer van de financiën van de afdeling: afdelingsbegroting bewaken, opdrachtverplichtingen inboeken in AFAS, facturatie,contractbeheer.
Waar ga je werken

De afdeling Communicatie bestaat uit 23 medewerkers. Wat ons kenmerkt? Onze betrokkenheid bij het werk en bij elkaar. Onze motivatie om samen de klus te klaren is groot. Dat we verdeeld zijn
over drie vestigingen in Zoetermeer, Veendam en Groningen heeft geen invloed op de fijne werksfeer. We spreken regelmatig met elkaar af op een centraal gelegen locatie en houden daarnaast online contact. We dragen met onze communicatiekennis en -gereedschapskist bij aan
het bereiken van onze strategische doelen rond veiligheid, duurzaamheid en rechtszekerheid. Dat doen we door een goede gesprekspartner te zijn voor managers en projectleiders en te ondersteunen bij communicatieaspecten in de breedste zin van het woord. We willen met samenhangende communicatie een helder beeld van de RDW neerzetten.

Sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Management assistent
Startdatum:29-09-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via Zoetermeer@tempo-team.nl of 071 512 06 88. Of bezoek hun website http://www.tempo-team.nl.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Management assistent Tempo-Team 29-09-2023

Bekijk ook andere vacatures