Klantenservice medewerker Care Zoetermeer
Zonder de afdeling Klantenservice geen tevreden klanten en goed geïnformeerde collega's. Jij gaat voor de beste service en bent de administratieve schakel tussen onze klanten en de interne organisatie. In de dagelijkse hectiek zorg jij voor overzicht, ben je het aanspreekpunt voor vragen en zorg jij dat alle administratie rondom bestellingen, mutaties en de mailbox op rolletjes loopt.
Home Klantenservice medewerker Care Zoetermeer
Als specialist in duurzame textielverzorging willen wij iedere dag nóg beter worden. Voor onze klanten, onze collega's en voor het milieu. Al meer dan 100 jaar zijn wij gespecialiseerd in het reinigen en verhuren van hoge kwaliteit textiel. Wij leveren onze diensten aan ziekenhuizen (cure), zorginstellingen (care) en vakantieparken (leisure), zowel in Nederland als in België.
Als betrouwbare partner staan we naast onze klanten en bieden we totaaloplossingen op maat. We streven naar een continue kwaliteitsverbetering, optimalisatie van de kosten over de gehele keten en verkleining van onze C02 footprint. Wij werken keihard om onze klanten blij te maken, maar hebben minstens zoveel plezier met elkaar. Samen de schouders eronder, samen successen vieren. Samen zijn we één CleanLease. Word jij onze nieuwe collega?
Voor onze klantenservice afdeling in Zoetermeer zijn wij op zoek naar een nieuwe collega voor 32 uur per week.
De uitdaging
Zonder de afdeling Klantenservice geen tevreden klanten en goed geïnformeerde collega's. Jij gaat voor de beste service en bent de administratieve schakel tussen onze klanten en de interne organisatie. In de dagelijkse hectiek zorg jij voor overzicht, ben je het aanspreekpunt voor vragen en zorg jij dat alle administratie rondom bestellingen, mutaties en de mailbox op rolletjes loopt.
Kerntaken en verantwoordelijkheden
Als Klantenservice Medewerker bestaat jouw rol o.a. uit het te woord staan van zowel klanten als collega's per mail en telefoon. Dit kan gaan over leveringen, procedures, voorraadbeheer en andere informatie die voor onze klanten belangrijk is.
Je bent verantwoordelijk voor het segment Care. Dit betekent dat jij onze klanten en cliënten (bewoners) in de zorginstellingen helpt met vragen, klachten en eventuele wijziging verzoeken. Je handelt en archiveert de binnengekomene e-mails en klachten af of verwijst een klant/cliënt met een complexe vraag door naar je supervisor.
Bestellingen die binnenkomen en de deur uit gaan volg je op de voet, en je ondersteunt dit proces administratief.
Kennis en ervaring
Jij hebt plezier in je werk en kan goed omgaan met werkdruk. Het liefst zet je net dat stapje extra voor de klant of je collega's! Jij kan goed omgaan met computers, je mails zien er professioneel uit, bent oplossingsgericht en je administratie is altijd goed op orde. Verder vragen we:
Ons aanbod
Voor enkel de leuke gesprekken, je supergezellige collega's en de sfeer op kantoor kom je niet elke dag je bed uit natuurlijk. Wat bieden wij nog meer? Komt 'ie!
Interesse gewekt?
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Ik kom graag met je in contact.
Functie: | medewerker klantenservice care |
Startdatum: | 28-02-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met CleanLease via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Zoetermeerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoetermeer via Zoetermeerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoetermeerkrant.nl.
© Zoetermeerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.