Financieel administratief medewerker bedrijfsbureau
Solliciteer direct
Sociaal Domein / Inkomen en Zekerheid
€4.244
Sluit op
21-03-2024
Schaal 8
24 - 36 uur
Deel op social media:
Financieel administratief medewerker bedrijfsbureau
Sociaal Domein / Inkomen en Zekerheid
Schaal 8
€4.244
24 - 36 uur
Sluit op
21-03-2024
Ben jij dé financieel medewerker die klantgericht naar verbetering zoekt? Die toekomstgericht is en onze positie als voorloper binnen gemeenteland versterkt met innovatieve ideeën? Op zoek is naar een verantwoordelijke en inhoudelijke rol bij het ondersteunen van een ambitieuze gemeente? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Dit is wat we je bieden
Jouw uitdaging
Als administratief medewerker bij het bedrijfsbureau sociaal domein ondersteun je met meerdere collega's de afdelingen van het sociaal domein. Uiteraard worden taken onderling verdeeld, maar het is de bedoeling dat jij als allrounder inzetbaar wordt op de afdeling. Jij werkt mee aan de maandafsluitingen tussen onze sub- en hoofdadministratie, je verwerkt memoriaal boekingen en boekt transitorische posten op, je draagt zorg voor een actuele verplichtingenadministratie, je controleert facturen en stelt deze betaalbaar, je werkt mee aan de jaarrekening en de consolidatiestaat, je verwerkt diverse nota's, de debiteurenadministratie en verstuurt aanmaningen. Voor je collega's ben je daarnaast ook aanspreekpunt voor boekhoudkundige vragen. Jouw rol is veelzijdig en je werkt met gegevens die onmisbaar zijn bij verantwoordingen of rapportages. Met jouw klantgerichte insteek ondersteun je de organisatie bij belangrijke financiële beslissingen. Je hebt aandacht voor verbeteringen in de werkprocessen en levert samen met jouw collega's een actieve bijdrage bij nieuwe en lopende projecten.
Dit zijn wij
Het bedrijfsbureau sociaal domein is ondergebracht bij de afdeling Inkomen en Zekerheid. Het team van 5 medewerkers is actief en operationeel voor meerdere afdelingen binnen het Sociaal Domein. Samen dragen jullie zorg voor een gedegen administratie. De collega's van dit team zijn gericht op het leveren van productie én kwaliteit, in een open sfeer met een directe stijl van communiceren.
Dit ben jij
Je hebt een uitstekend gevoel voor cijfers en bent klantgericht. Jouw kennis van zaken en je goede contactuele vaardigheden, maken je binnen en buiten het team tot een zeer behulpzame collega en een gewaardeerde gesprekspartner. Als enthousiaste ambassadeur draag jij bij aan een moderne administratie. Je kan goed ad-hoc schakelen en bent pro-actief. Binnen het team ben je in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
Dit neem je mee
Goed om te weten
Enthousiast?
Solliciteer dan via de sollicitatie-knop voor de sluitingsdatum van 21-03-2024. De gesprekken worden in overleg gepland. Interne kandidaten hebben bij gelijke geschiktheid altijd voorrang op externe kandidaten.
Functie: | financieel administratief medewerker bedrijfsbureau |
Startdatum: | 08-03-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 4244 – 4244 |
Uren per week: | 24 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Zoetermeer via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Zoetermeerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoetermeer via Zoetermeerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoetermeerkrant.nl.
© Zoetermeerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.