Vacature HR Administrator

HR Administrator in Zoetermeer

HR Administrator

32-36 uur per week

Jij hebt een passie voor administraties en hebt het talent om deze secuur aan te pakken en mutaties accuraat te verwerken. Als HR-administrator zorg je ervoor dat de verwerking en uitvoering van alle personele- en salaris gerelateerde zaken op rolletjes verlopen. Zodoende help jij de afdeling HR bij het waarmaken van hun doelen op gebied van o.a. onboarding, automatisering, cultuur en arbeidsvoorwaarden. Je komt terecht in een gezellig en hard werkend team bestaande uit een HR-manager, 2 HRbusiness partners en een case manager (extern). Maak van je passie je beroep en help ons mee vooruitgang te boeken!

Jouw dag begint … met een kop koffie of thee. Vervolgens ga je aan de slag met het opstellen van een tweetal arbeidsovereenkomsten van nieuwe collega's die volgende maand starten. Als je deze hebt opgesteld en hebt gecontroleerd met de HR Business Partners verstuur je alle benodigde documenten voor ondertekening via DocuSign naar de nieuwe collega. De afgelopen dagen zijn de nodige mutaties en declaraties binnengekomen. Met veel enthousiasme ga je hiermee aan de slag in ADP. Jouw oog voor detail ziet een afwijking. Onderzoek maakt voor jou al snel inzichtelijk wat de oorzaak hiervan is en je onderneemt de benodigde acties. Alles moet immers kloppend zijn en tijdig worden verwerkt. Dat is nu precies wie jij bent: accuraat waardoor je opvallendheden en/of afwijkingen signaleert en deze bespreekt met de desbetreffende collega. Tijdens die gesprekken wisselen jullie kennis uit zodat jullie leren van én met elkaar. Gaandeweg de week heb jij al het voorwerk aangaande de salarisadministratie secuur uitgevoerd en lever je alle gegevens, uiterlijk de 7 e van iedere maand, aan ADP. Zij voeren voor ons de feitelijke salarisverwerking uit. Bevlogen informeer jij je HR collega's dat zij de week erop ruimte in de agenda moeten vrijmaken voor controle van de proefstroken en definitief akkoord. Op de 21e van de maand wordt aan alle medewerkers het loon tijdig en correct uitbetaald.

Deze week heb je ook een afspraak …met de consultant van ADP. Veel workflows zijn al verwerkt binnen ADP, maar door wijzigingen in beleid dienen bepaalde workflows aangepast te worden. Jij stemt deze veranderingen af met de ADP-consultant en kijkt welke optie het meest wenselijk is: 'best practise' of maatwerk. De uitkomsten hiervan stem je af met je leidinggevende en je informeert het team welke veranderingen zijn gemaakt. Met tevredenheid kijk je terug op de genomen stappen waarmee je verder hebt gebouwd aan de verdere professionalisering van de afdeling. Tegen de tijd dat jij op vrijdag aan het einde van de ochtend naar huis gaat heb jij een voldaan gevoel: weer een week waarin je impact hebt gehad op de dagelijkse bedrijfsvoering van de organisatie.

En, heb je al zin om te starten? Lees dan vooral verder!

Wat bieden wij jou? NBD Biblion heeft een open en moderne werkomgeving met bevlogen, vakkundige collega's. Onze cultuur is laagdrempelig met aandacht voor jou en jouw persoonlijke ontwikkeling. Naast een marktconform salaris (€ 2607-3415 bpm o.b.v. 36 uur conform schaal 7 CAO Bibliotheken) bieden wij een ruime selectie aan secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: betaald ouderschapsverlof, sportactiviteiten in onze eigen sportzaal, een jaarlijks persoonlijk ontwikkelbudget, een bibliotheekabonnement en de mogelijkheid om extra verlofdagen te kopen. Ook kun je vanuit huis werken met daarbij een thuiswerkvergoeding van €3,- per dag èn krijg je van ons een laptop. Ons hypermoderne kantoor in Zoetermeer beschikt over ruime, gratis parkeergelegenheid en is goed te bereiken met openbaar vervoer.

Wat breng je mee? Jij bent bekend met de administratieve HR werkzaamheden, hebt ervaring opgedaan in een vergelijkbare functie en vind het prettig om collega's te ondersteunen en met hen samen te werken. Jij bent een echte administratieve tijger die betrouwbaar, accuraat, zelfstandig en gedreven is. Jij voelt je thuis in een dynamische organisatie die volop in ontwikkeling is en waarin jouw bijdrage wordt gewaardeerd. Met jouw enthousiaste persoonlijkheid en pragmatische instelling houd jij ervan de handen uit de mouwen te steken. Van strakke deadlines schrik jij niet, daar krijg je juist energie van. Je hebt affiniteit met systemen en denkt met je team mee over hoe onze processen gedigitaliseerd kunnen worden. Kennis van ADP Workforce is een pré.

Wat doet NBD Biblion? NBD Biblion biedt bibliotheken en scholen (digitale) middelen om hun doelen te behalen op het gebied van leesbevordering, leesplezier en een leven vol ontwikkeling.

Solliciteren

Is je interesse gewekt en sta je te popelen om te beginnen? Stuur dan je CV of LinkedIn profiel voorzien van beknopte, maar overtuigende motivatie naar .

Solliciteren

Ben jij er klaar voor om bibliotheken te helpen op het gebied van leesbevordering? Stap dan binnen in de innovatieve wereld van NBD Biblion en solliciteer!
Stuur je CV met motivatiebrief naar .

Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met , via de e-mail .

Functie:hr administrator
Startdatum:09-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2607 – 3415
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met NBD Biblion via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. HR Administrator NBD Biblion 09-01-2024

Bekijk ook andere vacatures