Vacature Customer Support Medewerker

Customer Support Medewerker in Zoetermeer

Customer support medewerker

Wij zijn altijd opzoek naar leuke nieuwe mensen om ons team te versterken. Dus houd deze pagina in de gaten.

Medewerker Customer Support

Zijn klantgerichtheid, nauwkeurigheid en multitasken jouw grote talent? En wil je in een team werken waar geen dag dezelfde is en de variatie aan werkzaamheden groot is? Dan ben jij degene die wij zoeken om ons team van Customer Support te versterken!
Als medewerker Customer Support vervul je een belangrijke rol in het helpen van individuele cursisten die een training bij ons volgen of willen volgen, en om onze vaste klanten te woord te staan. Je zorgt voor een goede samenwerking met partners en leveranciers van bijvoorbeeld examens en praktijkdagen. Je bent een echte regelaar, toont initiatief, denkt in oplossingen en denkt mee met de klant.

Dit ga je doen:

  • Inkomende telefoongesprekken, e-mails en chats van klanten beantwoorden.
  • Klantproblemen proactief oplossen.
  • Klanten informeren en adviseren met je kennis over de producten en diensten van PlusPort.
  • Goede relaties opbouwen met bestaande klanten en nieuwe commerciële kansen creëren.
  • Klantinteracties in het CRM-systeem zorgvuldig bijhouden.
  • Bezoekers verwelkomen en zorgen voor een warm en enthousiaste ontvangst.
  • Diverse ondersteunende administratieve taken uitvoeren zoals het verwerken van facturen en het bijwerken van documentatie.
  • Diverse taken uitvoeren die vallen onder office management, zoals het zorgen voor voldoende kantoorvoorraad, het doen van bestellingen en het organiseren van borrels.

Dit breng je mee:

  • Een MBO/HBO werk- en denkniveau.
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden, in zowel het Nederlands als het Engels.
  • Proactieve, enthousiaste en klantgerichte houding.
  • Werkervaring binnen klantenservice en office management.
  • Goede organisatorische vaardigheden en aandacht voor detail.
  • Ervaring met CRM-software en 'kantoorsoftware' zoals Microsoft Office en/of Google Workspace.
  • Enthousiaste teamspeler die samen met collega's het beste uit zichzelf en het team wil halen.

Wij bieden een fulltime functie (40 uur) in een gezellig en dynamisch team . Bij PlusPort heerst een open en informele werksfeer waar eigen initiatief wordt gewaardeerd. We geloven in zelfontplooiing en bieden daarom volop mogelijkheden voor opleiding en groei. Daarnaast bieden we een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een pensioen, thuiswerkvergoeding, reiskostenvergoeding en de mogelijkheid tot een leasefiets.

PlusPort als organisatie:

PlusPort is dé specialist in online leren en een grote marktspeler in leren en ontwikkelen. Inmiddels maken vele klanten uit verschillende sectoren en landen dagelijks gebruik van ons leermanagementsysteem (LMS) en onze e-learning. PlusPort is gevestigd in Zoetermeer en met ons enthousiaste team van 40 collega's maken wij sinds 2019 onderdeel uit van de Visma Groep. Visma een van Europa's meest toonaangevende softwarebedrijven.

Heb je interesse?

Ben jij enthousiast geworden over deze uitdagende functie? Stuur dan een e-mail naar en wie weet verwelkomen we jou binnenkort in ons team!



Functie:customer support medewerker
Startdatum:08-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met PlusPort via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Customer Support Medewerker PlusPort 08-03-2024

Bekijk ook andere vacatures