Til jij klantbeleving naar een hoger niveau en ben je toe aan een volgende stap in jouw loopbaan binnen het Klantcontact? Dan zijn we op zoek naar jou!
Je gaat aan de slag binnen de afdeling LCE Service Customer Care waar complexere en grotere vraagstukken van zakelijke klanten van KPN binnen komen. Zowel digitaal via de Portal als persoonlijk. Jij bent daarin daadkrachtig en prioriterend genoeg om een first-time-right response te geven. Je moet hierbij denken aan de meest uiteenlopende en complexe vraagstukken op het gebied van ICT, Finance en Commercie. Hiermee streef je altijd naar een ultieme klantbeleving of hoge klanttevredenheid.
Jouw taak en verantwoording is het zorgdragen van een correcte en tijdige afhandeling van vragen en problemen. Ligt de oplossing niet in de eerste lijn, dan draag je verantwoording voor het inzetten en/of monitoren van een 2e- of 3e-lijns traject. Hierin is het cruciaal dat je zelfstandig zorg kunt dragen voor een correcte administratie, priorisering en coördinatie van alle zaken.
Functie: | Specialist Klantenservice, Technisch medewerker klantenservice |
Startdatum: | 05-10-2023 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3120 – 3120 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via s.degroot@werk.olympia.nl of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Zoetermeerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoetermeer via Zoetermeerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoetermeerkrant.nl.
© Zoetermeerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.