Vacature Senior Inkoopadviseur

Senior Inkoopadviseur in Zoetermeer

Senior inkoopadviseur

HBO

Over de opdracht

Opdracht
Je adviseert en begeleidt (Europese)aanbestedingen van werken, leveringen en diensten. Het gaat om reeds lopende en nieuw op te starten trajecten.
Je stuurt deze projectmatig aan en adviseert de interne klant in zijn aanbestedingsstrategie. Van jou verwachten wij dat je goed kunt samenwerken met de vak afdelingen en hen bij staat met adviezen. In het team deel je kennis actief en werk je prettig samen met je collega's.
Hoofdtaken:
· het geven van inkoopadvies op verschillende niveaus (bestuur en ambtelijk);
· begeleiden van (Europese) aanbestedingsprocedures.

  • De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden niet 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende partij.))
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Een afgeronde NEVI 1 opleiding;
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 april voor 24 tot 32 uur in de week;

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met meervoudige onderhandse en (Europees) aanbestedingsprocedures;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de inkoop van leveringen, diensten en werken;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar bij een gemeente;
  • Een afgeronde opleiding Nevi 2, leergang aanbestedingsrecht VU of Post-hbo Inkoop & Aanbesteden van Conducto.

Competenties

  • Initiatiefrijke houding;
  • Klantgerichtheid;
  • Samenwerken;
  • Resultaatgerichtheid.

CV-
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 26 februari 2024 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Leuk dat je interesse hebt!

Telefonische kennismakingsgesprek

Tijdens deze eerste kennismaking verkennen we samen de vacature en de match met jouw achtergrond en ambities.

Nu dat we de potentiele match hebben verkend, duiken we samen de diepte in en nemen we echt de tijd om elkaar te leren kennen en de inhoudelijke match te maken.

Tijdens dit gesprek bespreken we ons arbeidsvoorwaardelijke bod en komen we tot een feitelijke arbeidsovereenkomst.

Voor je eerste werkdag ontvang je een duidelijke planning en zorgen we ervoor dat je effectief kunt starten aan je volgende ontwikkelfase bij Het Publieke Domein.

Start op je projectopdracht

Nu je het onboardingsproces doorlopen hebt start je na de inventarisatie van jouw ambities, ervaring en expertise aan je eerste project bij een van onze opdrachtgevers binnen de publieke sector.

Het Publieke Domein plaatst flexibele ambtenaren op freelance- en detacheringsbasis binnen alle overheidssegmenten. Specifieke vakgebieden binnen onze expertise zijn Ruimtelijke Ordening, Sociaal Domein, Financiën en IT.

Kan ik ook als ZZP'er bemiddeld worden door Het Publieke Domein?

Als Zelfstandige Zonder Personeel of Freelance Interim Professional kun je door Het Publieke Domein bemiddeld worden, zodra je als ondernemer bij de Kamer van Koophandel geregistreerd bent. Wil je liever de zekerheid van een arbeidsovereenkomst én de voordelen van flexibel werken bij verschillende overheidsorganisaties? Dan is detachering de beste contractvorm.

Wat zijn de voordelen van detachering via Het Publieke Domein?

Detachering via Het Publieke Domein biedt jou de mogelijkheid om vanuit de zekerheid van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, met behoud van het opgebouwde ABP-pensioen vanuit je vaste aanstelling bij Het Publieke Domein, te werken.

Welke Cao hanteert Het Publieke Domein?

Het Publieke Domein hanteert de 'Regeling Arbeidsvoorwaarden Het Publieke Domein'. Deze regeling is gelijkwaardig aan de Cao Gemeenten, inclusief IKB en ABP-pensioen. Dit maakt ons uniek in vergelijking met traditionele detacheringsbureaus die veelal de ABU, NBBU of eigen regeling volgen, wat leidt tot een pensioenbreuk en verlies van IKB.

Welke pensioenregeling hanteert Het Publieke Domein voor flexibele ambtenaren?

Het Publieke Domein hanteert de ABP-pensioenregeling. Dit voorkomt dat je als ambtenaar een pensioenbreuk maakt bij een overstap naar ons als werkgever. Zo garanderen we je een goede transitie naar flexibel werken met de zekerheid van je vertrouwde pensioenregeling (en IKB).

Jazeker! Stuur je cv en begeleidende brief naar en je wordt binnen 2 werkdagen gebeld door één van onze recruiters.

Senior inkoopadviseur



Functie:inkoopadviseur
Startdatum:16-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Het Publieke Domein via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Senior Inkoopadviseur Het Publieke Domein 16-02-2024

Bekijk ook andere vacatures