Vacature Secretarieel Medewerk(st)er

Secretarieel Medewerk(st)er in Zoetermeer

De Praktische GGZ

Secretarieel medewerk(st)er

Ben je een enthousiaste, vriendelijke en kordate secretarieel medewerk(st)er die graagwil werken in een kleinschalige cliëntgerichte organisatie? Kom dan in contact met ons om te bekijken of jouw ambities aansluiten bij die van ons!

Wie zijn wij

De missie van De Praktische GGZ is het bieden van hoogwaardige geestelijke gezondheidszorg aan jeugdigen en volwassenen. Wij doen dit integer en transparant, met zorg voor cliënt, medewerker en maatschappij. Bij de Praktische GGZ komen menselijkheid, kwaliteit en ontwikkeling samen.

We sluiten nauw aan bij de hulpvraag van onze cliënten en bieden zorg op maat. Daarnaast steken we veel energie in het behouden van de persoonlijke en mensgerichte organisatie die we zijn. Dat betekent dat we niet alleen zorg dragen voor onze cliënten en hun systeem, maar daarnaast een fijne plek willen zijn voor degenen die bij ons werken en zich binnen onze organisatie willen ontwikkelen. Omdat we óók zorgen voor de mensen die de zorg leveren.

Momenteel bestaan we uit vijf locaties: Zoetermeer, Gouda, Leiden, Woerden en Tiel. We hebben de ambitie verder te groeien met daarbij de uitdaging de kleinschaligheid binnen de locaties te behouden.

Wat zoeken wij

Ter versterking van ons secretariaat in Zoetermeer zijn we op zoek naar een secretarieel medewerk(st)er.

Als secretarieel medewerk(st)er ben je vaak het eerste contact van een cliënt met De Praktische GGZ. Wij willen dat een cliënt zich welkom en op zijn gemak voelt en niet als een nummer wordt behandeld. Je bent vriendelijk en helpt cliënten waar mogelijk bij het vinden van antwoorden op vragen over zorgregels en je spant je in om ruimte te vinden in agenda's zodat hulp kan worden geboden.

Je zult daarnaast vooral bezig zijn met het beantwoorden van de telefoon, afspraken vastleggen in agenda's, waarbij een beroep wordt gedaan op je planningsvaardigheden en je computer skills. Je werkt nauwkeurig en bent gewend om je eigen werk te controleren. Dat is belangrijk omdat je daarmee de agenda's bepaalt van cliënten en hulpverleners. Je handelt aanmeldingen administratief af, waaronder het beoordelen van de verwijzing, het bijwerken van de cliëntadministratie in Careweb en het inplannen van de intake. Je stelt brieven op, verzorgt de post en de info mailbox. Een goede beheersing van de Nederlandse taal is daarom een vereiste, evenals ruime ervaring met Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), Internet en Careweb of een soortgelijk zorgmanagementsysteem.

We zoeken iemand die niet afwacht tot iemand anders zaken voor je oplost en die verder kijkt dan alleen het eigen bureau. Je hebt veel vrijheid in deze functie, die je ook nodig hebt om creatief om te kunnen gaan met steeds weer nieuwe vraagstukken. We zoeken iemand die zich niet snel van de wijs laat brengen en graag wordt uitgedaagd.

Samenvattend zoeken wij iemand met de volgende competenties:

  • Je hebt een afgeronde secretariële opleiding.
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring als secretarieel medewerkster.
  • Als persoon ben je cliëntgericht, vriendelijk en goed in de omgang met mensen.
  • Je bent stressbestendig, initiatiefrijk, analytisch en werkt nauwkeurig.
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal.
  • Je kan goed met de computer omgaan: ruime ervaring met Microsoft Office (Word, Excel en Outlook), internet en een EPD/ zorgmanagementsysteem.
  • Ervaring met en goed in agendaplanning (van hulpverleners).

Watbieden wij

  • Een fijne, collegiale en energieke werkplek waarin ruimte is voor jou als persoon.
  • Een arbeidsovereenkomst voor 24 à 32 uur per week.
  • Salariëring en arbeidsvoorwaarden conform de CAO GGZ 40, van € 2.595,- tot maximaal € 3.541,- per maand o.b.v. 36 uur per week
  • Vooralsnog een tijdelijk contract (van 7 maanden); een vaste aanstelling op termijn behoort tot de mogelijkheden.

Contact?
Mail je sollicitatie met motivatie en CV naar

Vanuit de Praktische GGZ staan wij voor inclusiviteit en diversiteit. Daarom staat het jou vrij om anoniem te solliciteren .

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.



Functie:secretarieel medewerkster
Startdatum:07-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3541 – 3541
Uren per week:24 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met De Praktische GGZ via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Secretarieel Medewerk(st)er De Praktische GGZ 07-12-2023

Bekijk ook andere vacatures