Functieomschrijving
Wij zijn per direct op zoek naar een ervaren secretaresse die voor een tijdelijke periode van 3 tot 6 maanden (wellicht langer) beschikbaar is. Een zelfstandige secretaresse die het directie secretariaat gaat ondersteunen voor 24 uur per week ( evt verdeeld over 3 of meer dagen). Houd jij van werken in een open cultuur, heb jij een no-nonsense mentaliteit en houd je ook van een lolletje? Lees dan snel verder!
wat bieden wij jouAls ervaren secretaresse ben jij een zelfstandige medewerker die voor 24 uur per week beschikbaar is. Jij hebt relevante ervaring bij een secretariaat. De taken als agendabeheer, telefonie, projectmatige werkzaamheden, facilitaire zaken en administratieve werkzaamheden zijn voor jou een terugkerend takenpakket. Je bent per direct beschikbaar en flexibel over de duur van de opdracht. Je hebt ervaring met MS-office pakketten en met Teams. Daarnaast houd jij van werken in een platte organisatie met een informele sfeer. Je houdt van een lolletje en tegelijkertijd van hard werken.
Voor de komende periode ga jij je nieuwe collega's ondersteunen in allerlei taken op het secretariaat. De taken zijn zeer divers. Denk aan:
Onze opdrachtgever verzekert zorginstellingen voor het risico van medische aansprakelijkheid en neemt hen de zorg van afwikkeling van schadeclaims uit handen. Zij tellen meer dan 80 leden: ziekenhuizen, ggz-instellingen en andere instellingen. Deze zorginstellingen kunnen rekenen op een adequate verzekeringsdekking en een betrokken en slagvaardige schadebehandeling. Maar ook op hulp en advies bij het voorkomen van medische incidenten en het vergroten van de patiëntveiligheid.
Onze opdrachtgever is een kleine organisatie (ca. 60 medewerkers). Dat vraagt om een flexibele, hands-on mentaliteit van alle medewerkers. Zij hechten veel belang aan een prettige werksfeer en aan continue ontwikkeling van onze medewerkers.
Ben jij enthousiast en voldoet je aan de eisen? Solliciteer met je motivatie en dan nemen wij contact met je op. Neem gerust contact met ons op voor vragen. Wij kijken er naar uit om met jou deze match te maken!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | secretariaatsmedewerker |
Startdatum: | 19-01-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 4500 – 4500 |
Uren per week: | 24 – 24 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via delft-zoetermeer@nl.randstad.com of 015-219 5560. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Zoetermeerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoetermeer via Zoetermeerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoetermeerkrant.nl.
© Zoetermeerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.