Vacature Secretaresse - Officemanager (24-40 uur) bij Alan & Luca - Zoetermeer

Secretaresse - Officemanager (24-40 uur) bij Alan & Luca - Zoetermeer in Zoetermeer

Wij zijn Alan & Luca, in 2022 ontstaan vanuit een fusie van twee succesvolle organisaties in de zakelijke dienstverlening. Vol energie geven we vorm aan een nieuwe organisatie met de ambitie om te groeien. Onze missie is klanten verder helpen door advies in HR, Finance, Tax en/of Legal. Trots zijn wij op de diversiteit van onze klanten en op de langdurige relaties die wij als adviseurs met ze hebben. Bij Alan & Luca werken ongeveer 45 medewerkers. Alan & Luca wil graag samen verder groeien, groei je met ons mee? Je kunt bij ons een brede ontwikkeling doormaken in een groeiende organisatie. Wij werken nu nog in ons tijdelijk kantoor in Rijswijk maar medio maart 2024 verhuizen we naar een mooi kantoor aan de Röntgenlaan in Zoetermeer.

Wij hebben plek voor een 

                            Secretaresse - Officemanager 24 - 40 uur. 

Als Secretaresse/Officemanager ben je samen met twee parttime directe collega’s die eveneens deel uitmaken van het Officeteam de ‘spin in het web’ in de organisatie, het ‘eerste visitekaartje’ èn een belangrijke rechterhand van management en medewerkers. Door het voorbereiden, bewaken, initiëren en uit handen nemen van verschillende taken inclusief het realiseren van een professioneel directiesecretariaat, zorg je ervoor dat management, medewerkers en onze opdrachtgevers zo goed mogelijk worden gefaciliteerd. Jouw werkzaamheden zijn veelzijdig. Je zal je bezig houden met het verzorgen van algemene secretariële zaken (mailbox, telefoon, post, redigeerwerk), interne communicatie, plaatsen van teksten op websites en het zorgdragen voor het dagelijks goed reilen en zeilen van het kantoorpand (in breedste zin van het woord) tot het ontvangen van bezoekers, wegwijs maken van nieuwe medewerkers, notuleren van vergaderingen, verzorgen van lunches en organiseren van personeelsbijeenkomsten en -uitjes. In sommige gevallen kan aan jou worden gevraagd secretariële of HR administratieve werkzaamheden voor opdrachtgevers te doen. Omdat wij ook werken voor buitenlandse opdrachtgevers zal jouw correspondentie en communicatie afwisselend ook in het Engels zijn.

We bieden jou:

  • Een passend salaris afhankelijk van opleiding en ervaring. Alan & Luca werkt met een eigen functie- en loongebouw.
  • Een jaarcontract met uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, welke deels flexibel zijn in te zetten door middel van een individueel keuzebudget.
  • Een collectieve pensioenregeling ondergebracht bij Zwitserleven waarvan 50% van de premie voor rekening komt van de werkgever.
  • Een opleidingsbudget afgestemd op je persoonlijke ambities.
  • En niet te vergeten, een leuke werkomgeving met gezellige en behulpzame collega’s!

 

Vereisten

Wij zijn een dienstverlenend bedrijf en daarom is een klant- en servicegerichte werkhouding een eerste vereiste. Daarbij zijn betrokken, een grondige werkwijze en innoveren onze kerncompetenties. Omdat de collega’s afwisselend veel bij opdrachtgevers zijn, is anticiperen, flexibiliteit, overstijgend kunnen denken en zelfstandig kunnen werken belangrijk. Je bent kwaliteitsgericht, kunt je werk goed organiseren, overzicht houden en goed schakelen. ‘Veel ballen in de lucht’ kunnen houden past bij jou.

  • Een afgeronde secretaresse- of managementassistent opleiding op minimaal MBO niveau. Heb je een afgeronde HBO opleiding dan is dat een pre.
  • Minimaal drie jaar ervaring met secretariële, office- en/of directie-ondersteunende werkzaamheden. Heb je deze opgedaan in een omgeving met opdrachtgevers in de zakelijke dienstverlening dan is dat een pre.
  • Je kunt goed samenwerken.
  • Je werkt goed zelfstandig, maar weet goed in te schatten wanneer je collega’s in moet schakelen.
  • Je bent communicatief vaardig en hebt goede sociale skills.
  • Je beheerst vloeiend de Nederlandse en goed de Engelse taal in woord en geschrift.
  • Je hebt een flexibele, hands-on mentaliteit.
  • Je bent ‘’It-Minded’.
  • Je bent drie, vier of vijf dagen per week beschikbaar.

 Interesse? 

Dan kijken we uit naar je reactie en maken we graag kennis met jou. 

Klik op de knop 'solliciteren'! Je kunt ook solliciteren via onze eigen website:

https://werkenbijalanluca.recruitee.com/o/secretaresse-officemanager-24-40-uur-per-week


Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op! 

sollicitatie@alanluca.nl of per telefoon:

Darlyne Bricen – 06 - 228 555 76 

Margit de Lange – 06 – 174 331 33

Voor deze vacature werven wij zelf en daarom verwachten wij geen acquisitie. 



Functie:Secretaresse - Officemanager
Startdatum:28-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Alan & Luca B.V via sollicitatie@alanluca.nl of 622855576. Of bezoek hun website https://www.alanluca.nl .

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Secretaresse – Officemanager (24-40 uur) bij Alan & Luca – Zoetermeer Alan & Luca B.V 28-11-2023

Bekijk ook andere vacatures