Vacature Relatiebeheerder

Relatiebeheerder in Zoetermeer

Relatiebeheerder

NL

Relatiebeheerder

Syfers Zoetermeer

Solliciteer nu

Wat is vereist?

  • Hbo-diploma (finance richting)
  • Minimaal 2 jaar werkervaring op een administratie- of accountantskantoor of financiële afdeling
  • Communicatief sterk, klantgericht en een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Goede beheersing Nederlandse taal
  • Affiniteit met automatisering

Wat krijg je?

  • €4.000 - €5.000 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • 24 tot 40-urige werkweek (werktijden in overleg)
  • 25 vakantiedagen ( + mogelijkheid om extra vakantiedagen te kopen)
  • Opleidingsbudget
  • Bonus, laptop, reiskostenvergoeding en bijdrage aan pensioen
  • Gratis gebruik van de gym op kantoor

Stel direct een vraag

Als Relatiebeheerder bij Syfers beheer je jouw eigen klantenportefeuille, je doet maandafsluitingen en verzorgt de fiscale aangiften. Dagelijks duik je in de administratie van mkb-klanten, controleer je deze en zorg je ervoor dat alles perfect aansluit.

Affiniteit met IT is belangrijk, want als Relatiebeheerder help je klanten met het maken van de nodige softwarekoppelingen. Ook help je hen met de inrichting van BI dashboards en rapportages voor klanten. Je werkt hierbij nauw samen met team Boekhouden & team Jaarwerk. Verder word je begeleid door een Partner die (fiscaal) eindverantwoordelijk is.

Je komt te werken in het Syfers team, dat bestaat uit zeven Controllers die ieder hun eigen klanten bedienen. De klantenportefeuille blijft groeien, waardoor er in het team ruimte is voor een nieuwe collega. Of je nu jarenlange ervaring hebt of iets korter, het team komt graag met je in contact.

Als je het leuk vindt om veel klantcontact te hebben, het een uitdaging vindt om mensen mee te krijgen in het werkproces en dit proces weet te bewaken, en daarnaast je fiscale kennis up-to-date is, dan is dit een baan voor jou.

Relatiebeheerder


Op een leuke werkdag heb je afwisselend contact met klanten en collega's. Je maakt een nieuwe klant wegwijs in de systemen en 's middags duik je in een klantadministratie die wat stroef loopt.

Op een mindere werkdag voel je wat druk van klanten die hun jaarrekening zo snel mogelijk willen ontvangen. Klanten voelen namelijk weer druk van de bank door de gestegen hypotheekrentes. Het geeft wel voldoening als je deze uitdaging tot een goed einde hebt volbracht.

  • Ma
  • Di
  • Wo
  • Do
  • Vr

Voorbeeld uit de praktijk

Een fysiotherapiepraktijk heeft geen goed inzicht in de cijfers en loopt daardoor achter de feiten aan. Hoe breng je weer structuur aan in deze administratie?

De praktijk is de afgelopen jaren flink gegroeid maar de financiële processen zijn niet meegegroeid en/of aangepast. Veel facturen van de praktijk worden niet aangeleverd en de omzet van fitnessabonnementen en incasso's worden niet opgemerkt. Hierdoor lopen de onduidelijkheden in het verkoopproces op. Je gaat met de klant om de tafel zitten en jullie komen tot de conclusie dat enkele systemen niet meer passen bij het huidige verkoopproces van de klant. Daarom bied je andere systemen aan waardoor het proces wel weer goed gaat lopen.
Vanaf nu is de klant weer op de rit gebracht en kan wekelijks de administratie aanleveren en de facturen betalen. De fitnessabonnementen voor de incasso's en storneringen zijn ook veel beter in beheer, zodat de klant nu goed kan sturen op de cijfers.

Wat doe je?

Groeipad

Syfers biedt goede begeleiding on the job en een intensief inwerktraject, zodat jij in no time zelfstandig aan de slag kunt. Ook ben je bij Syfers verzekerd van een vooruitstrevende omgeving waarin je jezelf kunt ontwikkelen en waar jouw ideeën en initiatieven de ruimte krijgen. Het bedrijf vindt het belangrijk dat je de juiste kennis in huis hebt om klanten zo goed mogelijk te helpen en daarom stimuleren zij de collega's uit het Controllers team om zich verder te ontwikkelen.

Relatiebeheerder

Senior Relatiebeheerder

Fiscaal Adviseur

Werken bij Syfers

Syfers is een fullservice administratiekantoor. Met een betrokken team van financiële specialisten maken we het leven van ondernemers leuker én gemakkelijker. Ons team bestaat uit ruim 50 hoogopgeleide financiële professionals die meer dan 1.000 bedrijven bedienen, variërend van ZZP'ers tot ondernemingen in het Middenbedrijf (tot 250 medewerkers). Met innovatieve financiële oplossingen voor ondernemers behoort Syfers al jaren tot één van de meest innovatieve kantoren van Nederland.



Functie:relatiebeheerder
Startdatum:12-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4000 – 5000
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Syfers via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Relatiebeheerder Syfers 12-01-2024

Bekijk ook andere vacatures