Functieomschrijving
Ben jij expert op het gebied van financiële administratie? Heb jij hier al minimaal twee jaar werkervaring mee en wil je je graag verder ontwikkelen op dit vlak? Dat kan! Voor KPN Rotterdam zijn wij op zoek naar een Specialist financiële administratie die 32 tot 36 uur wil werken. Extra fijn is dat je bij deze functie twee dagen op kantoor werkt en de rest van de week heerlijk thuis. Dit geeft je dus lekker veel vrijheid en afwisseling. Dus heb jij al ervaring en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan gauw verder.
wat bieden wij jouJij brengt de nodige boekhoudkundige kennis met je mee en kan deze ook goed overbrengen aan anderen. Je bent proactief en kan goed de leiding nemen. Ook ben jij expert op het gebied van financiële maandafsluitingsprocessen, balansspecificaties en memoriaalboekingen. Jij weet precies hoe je overzicht moet bewaren en waar je op moet letten. Ook beschik jij over de volgende punten:
Als Specialist financiële administratie houd je je vooral bezig met het voeren van een juiste, volledige en tijdige financiële administratie van KPN op een specifiek domein. Je verzamelt en structureert de financiële cijfers, verwerkt memoriaalboekingen en levert maandelijks de balansspecificaties op. Op basis van je deskundigheid kom je met advies en verbeteringen op het gebied van kwaliteit en efficiëntie en zorg je voor uitvoering van deze plannen. Je dagelijkse werkzaamheden zullen vooral bestaan uit:
R2C is onderdeel van de Group Business Services (GBS) van KPN. Dit staat onder leiding van de EVP GBS en bestaat verder uit de afdelingen Contract to Cash (C2C), Purchase to Pay (P2P), Finance Insight & Analytics (FIA) en Finance Proces & Project Management (FPPM). De EVP GBS rapporteert aan de CFO van KPN.
sollicitatieBen jij de persoon die wij zoeken? Kom dan vandaag nog bij ons in de lucht. Wie weet schuif jij binnenkort aan bij KPN. Tot zo!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | financieel-administratief medewerker |
Startdatum: | 11-03-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 26 – 26 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via kpn.cs@nl.randstad.com of #ERROR!. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Zoetermeerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoetermeer via Zoetermeerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoetermeerkrant.nl.
© Zoetermeerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.