Vacature Medewerker Ledenservice

Medewerker Ledenservice in Zoetermeer

Ben jij servicegericht en krijg je energie van het bouwen van relaties? Heb je ambitie/zin om een rol te pakken in het versterken van de binding met onze leden, door hen te voorzien van deskundig advies en het leggen van contacten? Ben je daarnaast een teamplayer, sociaal en communicatief vaardig en secuur? Dan is de functie van medewerker ledenservice jou op het lijf geschreven!

  • Wat doen wij?
  • Onze kernwaarden: Zo doen we dat bij TLN!

Wat doen wij?

Wij behartigen de belangen van onze leden op (inter)nationaal, regionaal en lokaal niveau en we zetten ons in voor een sociale, rendabele en duurzame sector. TLN maakt ruimte voor ondernemen en biedt leden producten en diensten zoals opleidingen en trainingen voor gericht ondernemerschap en voor hun ontwikkeling. TLN is partner bij de onderhandelingen voor de cao binnen de sector transport en logistiek, waar zo'n 160.000 medewerkers werkzaam zijn.

Onze leden zijn zowel kleine transportondernemingen, expediteurs als grote logistieke dienstverleners uit verschillende deelmarkten en kringen. Net als de verscheidenheid van onze leden zijn, streven we als organisatie ook naar een divers personeelsbestand en hechten wij grote waarde aan diversiteit en inclusie.

Benieuwd naar hoe wij in beweging blijven? Bekijk onze video

Onze kernwaarden: Zo doen we dat bij TLN!

Toegewijd aan TLN en onze leden streven onze mensen ernaar om zich dagelijks in te zetten voor het behalen van onze doelstellingen. Eigenaarschap betekent dat je je verantwoordelijk voelt voor de doelen van TLN en dat je alles doet wat binnen je mogelijkheden ligt om deze doelen te bereiken. We verwachten van onze medewerkers dat ze Ambitieus zijn door onder andere te blijven werken aan hun persoonlijke ontwikkeling. We vinden het vanzelfsprekend dat onze medewerkers met verstand van zaken aan de slag gaan en dat kennis actief wordt benut. Deze kernwaarden zijn belangrijk voor onze gezamenlijke cultuur: zo doen we dat bij TLN! En die cultuur is belangrijk voor ons werkplezier, onze dienstverlening naar de leden, ons succes en voor een consistente reputatie. Dagelijks werken daarom zo'n 100 collega's in het land of vanuit ons recent vernieuwde kantoor in Zoetermeer volgens deze kernwaarden. Onze kerncompetenties zijn: leidend, nieuwsgierig, verbindend, kundig, betrouwbaar en bruisend!

Jij & TLN

De medewerker ledenservice bekleedt een belangrijke rol in de dienstverlening aan de TLN-leden. De medewerker verzorgt de 1e lijns-dienstverlening aan alle leden en eventuele externe partijen. Vaak kun je de vraag zelf afhandelen, lukt dit niet dan breng je het betreffende lid in contact met de collega's die de nodige specialistische kennis in huis hebben.

Voor de deelmarkt KTO (Kleine Transport Ondernemingen) verzorgt de medewerker ledenservice het primaire ledencontact. Dit betekent dat jij de schakel bent tussen een vaste groep leden en TLN. Dit doe je door een warm welkom te geven aan nieuwe leden en een relatie met hen en bestaande leden te onderhouden, door hen geregeld telefonisch benaderen. Je bent hierbij verantwoordelijk voor je eigen ledenbestand. Het voornaamste doel is het verbinden van leden met de vereniging. Je inventariseert de behoeftes en brengt de door TLN aangeboden producten en diensten / ledenvoordelen onder de aandacht.

Intern is de medewerker ledenservice een spin in het web en heeft nauw contact met specialisten en de relatiebeheerders voor het brengen en ophalen van kennis.

Je komt terecht in een klein team waarvan de medewerkers erg bevlogen en betrokken zijn bij hun werk en rapporteert daar waar nodig aan de coördinator van de afdeling.

Wat breng je mee?

Je bent een persoon die zijn/haar zaken goed kan overzien, zowel zelfstandig als in een team kan werken en goed onder druk kan functioneren. Je vindt het belangrijk om tevreden leden te hebben en kan met jouw servicegerichtheid en adviezen de leden aan TLN binden. Wanneer je een vraag niet kunt beantwoorden weet je de leden door te verwijzen naar de juiste afdeling of haal je de informatie bij de specialisten/relatiebeheerder op.

Om deze veelzijdige functie in een dynamische omgeving op een goede manier te kunnen vervullen beschik je ten slotte over de volgende zaken:

  • MBO+/ HBO denk- en werk niveau
  • Werkervaring in een dienstverlenende functie is een pré

Jouw competenties

  • Servicegericht
  • Teamplayer
  • Commercieel vermogen
  • Secuur
  • Sociaal vaardig
  • Communicatief vaardig

Daarnaast ben je flexibel, kan je goed plannen en organiseren en sta je stevig in je schoenen.

Wat biedt TLN jou?

  • Veel mogelijkheden voor ontwikkeling en groei
  • Een veelzijdige functie voor 32 uur per week
  • Fulltime salaris tussen de € 2.800 - € 3.800 bruto per maand bij een fulltime dienstverband (40 uur per week)
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, met onder andere:
    • Ruime reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer en zakelijke kilometers
    • Premievrij pensioen
    • Een aanvullende WGA-hiaat verzekering en een aanvullende ongevallenverzekering
    • Collectieve ziektekostenverzekering
    • Faciliteiten voor thuiswerken (bureau, -stoel, tweede scherm)
    • Ruime thuiswerkvergoeding
    • Gezonde (en gedeeltelijk gesponsorde) lunch in ons bedrijfsrestaurant
    • Deelname aan bedrijfsfitness (Fit 20) onder werktijd op kantoor
    • Een gezellige personeelsvereniging

Kies voor beweging, kies voor TLN

Zin om bij ons aan de slag te gaan? Laat het ons uiterlijk 25 september 2023 weten door je cv én pakkende motivatie te sturen naar of te solliciteren via de site (www.tln.nl/werken-bij-tln). Sollicitaties zonder motivatie worden niet in de procedure meegenomen.
Voor vragen kun je ook dit mailadres gebruiken of contact opnemen met onze personeel en organisatie afdeling Iris Schagen () of ).



Functie:medewerker ledenservice
Startdatum:08-09-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2800 – 3800
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met TLN Opleidingen via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Medewerker Ledenservice TLN Opleidingen 08-09-2023

Bekijk ook andere vacatures