Vacature Medewerker Klantcontactcentrum (Klantadviseur c)

Medewerker Klantcontactcentrum (Klantadviseur c) in Pijnacker

Gemeente Pijnacker Nootdorp

Gemeente Pijnacker-Nootdorp

Medewerker Klantcontactcentrum (Klantadviseur c) | 32 uur

Pijnacker-Nootdorp € 2.666 - € 3.784 per maand Bedrijfsvoering mbo

Vacature details Solliciteren

Functieomschrijving

De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeiende gemeente. Om de dienstverlening naar alle inwoners zo goed mogelijk te laten verlopen brengt deze groei ook nieuwe uitdagingen mee voor diverse afdelingen binnen onze gemeente. In de functie als medewerker klantcontactcentrum zorg jij dat wij kunnen blijven doen wat we doen voor onze inwoners. Hoe? Door jouw expertise in te zetten.


Ben jij op zoek naar een baan waarbij je het verschil kunt maken op het gebied van dienstverlening aan de inwoners van de gemeente Pijnacker-Nootdorp? Reageer dan nu!


Wat ga je doen?

Als medewerker KCC ben jij het visitekaartje van de gemeente Pijnacker-Nootdorp. Je krijgt een breed pakket aan werkzaamheden: aan de balie van het gemeentekantoor verzorg je bijvoorbeeld de afgifte van reisdocumenten en rijbewijzen en doe je de aangifte van geboortes. In ons callcenter verstrek je informatie over de producten en diensten van onze gemeente en beantwoord je vragen van burgers en bedrijven via telefoon, e-mail, post en social media. Ook kun je ingezet worden aan de receptie.


Ons doel is om met één contactmoment de gehele vraag te behandelen. Helder krijgen wat de vraag is die wordt gesteld en met welke achterliggende bedoeling, is daarom heel belangrijk. Je handelt waar mogelijk de vragen zelfstandig af en bij complexere vraagstukken zorg jij ervoor dat het bij de juiste personen of afdeling terecht komt. Je probeert dit samen met je collega's te realiseren binnen de doelen die we onszelf hebben gesteld, zoals korte wachttijden.

Vereisten

Wat neem je mee?

Uiteraard is een dienstverlenend karakter een must voor deze functie. Verder zijn wij op zoek een collega met inlevingsvermogen, goede communicatieve eigenschappen en een gezonde dosis lef. En natuurlijk weet je de weg te vinden op de digitale snelweg.

Verder zoeken we iemand met:

  • beschikbaarheid voor 24-32 uur per week;
  • mbo werk- en -denkniveau;
  • ervaring met front office burgerzaken;
  • een opleiding burgerzaken of de bereidheid deze op korte termijn te volgen
  • ervaring met telefonische klantcontacten, bij voorkeur binnen een gemeentelijke KCC-omgeving of overheidsinstelling;
  • kennis van producten en diensten van een gemeente en aanverwante overheidsinstanties;
  • ervaring in het werken met meerdere applicaties;
  • ervaring met het effectief inzetten van social media.

Dit bieden wij

  • Salaris tussen de € 2.666,- en € 3.784,- bruto per maand op basis van 36 uur ( schaal 7);
  • Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% op bruto salaris;
  • Persoonlijk Gezondheids Budget (PGB) van € 250,- per jaar;
  • Toegang tot het vitaliteitsplatform Thrive met een budget van €250,- per jaar;
  • We bieden je in eerste instantie een contract voor 1 jaar, met uitzicht op een vast dienstverband.

Overige arbeidsvoorwaarden

  • Pensioenopbouw bij ABP;
  • reiskostenvergoeding;
  • Thuiswerkfaciliteiten;
  • Je krijgt per jaar 194,4 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur;
  • Hybride werken is in overleg bespreekbaar;
  • Surface en mobiele telefoon;
  • Persoonlijke ontwikkeling op maat en begeleiding om jouw ambities waar te maken. Via ons eigen studieplein kan je dan ook diverse online cursussen en trainingen volgen.

Over ons team

Het team Communicatie en KCC is een flexibel, opgewekt en enthousiast team. Het bundelt zowel de communicatieadviseurs van de gemeente als de collega's die direct klantcontact verzorgen. We staan altijd voor de klant, maar zeker ook voor elkaar klaar. Doordat je op verschillende plekken van het KCC ingezet kan worden veranderen je werkzaamheden en ook je directe collega's per dagdeel. Het team is onderdeel van de afdeling Interne Dienstverlening.


Over onze gemeente

De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 57.000 naar 65.000. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.


De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Collega's voelen zich gewaardeerd en zijn trots om te werken voor Pijnacker-Nootdorp.


Wist je trouwens dat de gemeente Pijnacker-Nootdorp een actieve personeelsvereniging heeft! Regelmatig worden er diverse workshops of uitjes georganiseerd zodat jij ook kans krijgt naast je werktijd leuke dingen te ondernemen met je collega's om deze zo beter te leren kennen. Daarnaast stimuleert de gemeente dat jij je op persoonlijk vlak blijft ontwikkelen, via ons eigen studieplein kan je dan ook diverse online cursussen en trainingen volgen.


Interesse?

Reageer voor 1 februari door je cv met motivatie in te sturen, klik hiervoor op "solliciteren".


Neem contact op met , .




Functie:medewerker klantcontactcentrum klantadviseur c
Startdatum:17-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2666 – 3784
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Pijnacker-Nootdorp via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Medewerker Klantcontactcentrum (Klantadviseur c) Pijnacker-Nootdorp 17-01-2024

Bekijk ook andere vacatures