Medewerker bestuurssecretariaat/bestuurssecretaresse | 32 uur
Pijnacker-Nootdorp € 2.666 - € 3.784 per maand Concernstaf
Vacature details Solliciteren
Functieomschrijving
Ben jij nauwkeurig en punctueel? Denk jij graag mee en is ontzorgen zelfsprekend voor jou? Dan is dit de vacature voor jou!
Wat ga je doen?
Als medewerker bestuurssecretariaat/bestuurssecretaresse kom je te werken bij Concernstaf waar je samen met vier collega's het secretariaat van de collegeleden vormt. Je werkt met je collega's voor de burgemeester, wethouders en gemeentesecretaris. Het bestuurssecretariaat vormt een hecht team die goed op elkaar is ingespeeld. Vanwege de aard van de werkzaamheden, werken zij voornamelijk op kantoor.
We zoeken een representatieve, betrouwbare en dienstverlenende collega, die goed kan luisteren, open communiceert, bestuurders goed afleest en een proactieve werkhouding heeft. Vanwege de samenstelling van het team ben jij in ieder geval de woensdag en vrijdag aanwezig.
Je werkzaamheden bestaan onder meer uit:
Vereisten
Wat neem je mee?
Dit bieden wij
Overige arbeidsvoorwaarden
Goed om te weten
Over ons team
De Concernstaf (CST) is een afdeling overstijgende stafafdeling die in opdracht van de gemeentesecretaris ondersteuning biedt aan zowel de ambtelijke als de bestuurlijke organisatie en op een aantal onderwerpen regie voert. Het is een kleine afdeling, van ongeveer 23 mensen, die zich kenmerkt door een adviserend en dienend karakter aan het bestuur en het Gemeentelijk Management Team (GMT). Bovendien voert de CST controles en onderzoeken uit. Onze inzet is gericht op het verbeteren van de kwaliteit van de organisatie zodat wij er staan voor de inwoners van onze gemeente.
Over onze gemeente
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente. De komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 57.000 naar 65.000.
Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen, maar ook door de uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.
De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Collega's voelen zich gewaardeerd en zijn trots om te werken voor Pijnacker-Nootdorp.
Wist je trouwens dat de gemeente Pijnacker-Nootdorp een actieve personeelsvereniging heeft! Regelmatig worden er diverse workshops of uitjes georganiseerd zodat jij ook kans krijgt naast je werktijd leuke dingen te ondernemen met je collega's om deze zo beter te leren kennen. Daarnaast stimuleert de gemeente dat jij je op persoonlijk vlak blijft ontwikkelen, via ons eigen studieplein kan je dan ook diverse online cursussen en trainingen volgen.
Interesse?
Reageer vóór 6 maart door jouw cv met motivatie in te sturen. Klik hiervoor op de knop 'solliciteren'.
Wil je meer informatie of heb je nog enkele vragen? Neem dan contact op met , en leidinggevende van het team managementondersteuning en bestuurszaken, .
Functie: | medewerker bestuurssecretariaat bestuurssecretaresse |
Startdatum: | 21-02-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2666 – 3784 |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Pijnacker-Nootdorp via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Zoetermeerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoetermeer via Zoetermeerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoetermeerkrant.nl.
© Zoetermeerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.