Selecteer een pagina
Wij zoeken een veelzijdige IT'er, die makkelijk communiceert en graag mensen helpt.
Als Servicedesk Engineer ondersteun je de medewerkers van onze klanten goed en vriendelijk met IT-vragen en problemen. Je spreekt afwisselend met een directeur, administratief medewerker of een officemanager. Je logt het ticket en work your magic.
De servicedesk bij Campai is mogelijk anders dan je gewend bent. Je beperkt je niet tot wachtwoorden resetten of gebruikers toevoegen in de Active Directory, maar dit team lost álle binnenkomende meldingen op. Makkelijk of moeilijk. Desktop of server. Cloud of printer. Daarom zitten er alleen toppers in dit klantenservice-team en is het opleidingsplan erop gericht om je doorlopend breder en dieper te ontwikkelen.
Dit hangt af van je werkervaring, skills en eventuele certificaten.
Wat je gaat doen
Benodigde skills
Wat bieden wij
Functie: | it servicedesk engineer |
Startdatum: | 14-01-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2100 – 3600 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Campai via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Zoetermeerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoetermeer via Zoetermeerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoetermeerkrant.nl.
© Zoetermeerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.