Vacature ICT-Beheerder

ICT-Beheerder in Zoetermeer

Combineer werken en leren in het mbo

Misschien is een leerbaan iets voor u. Dan combineert u werken en leren in het mbo.

ICT-beheerder

Vacaturenummer: 23131ICT-BEH
Omvang: 32- 40 uur

Vind je het leuk om je te verdiepen in nieuwe technieken en wil je graag bij een semioverheidsorganisatie werken met maatschappelijke impact? Bij SBB beheer je de systemen waar ruim 750 medewerkers gebruik van maken, maar ook de mbo studenten, scholen, toekomstige leerbedrijven en andere belanghebbenden. Je draagt bij aan de kwaliteit van het mbo/arbeidsmarkt van nu en morgen. Sluit dit goed aan bij wie jij bent? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Jouw werk

Jij bent de schakel tussen SBB en onze partners/leveranciers, zoals KPN, ACC-ICT e.d., waarbij je met andere teamleden meewerkt aan het onderhoud en het optimaliseren van onze systemen. Naast het onderhouden van onze systemen ben je samen met het team bezig met het oplossen van verschillende incidenten (2e lijns). Je plant en organiseert in overleg met de leveranciers en bent in staat goed contact te houden, zodat de wachttijd tot het minimum wordt beperkt. Je zorgt ervoor dat je prioriteiten stelt en het overzicht bewaart voor wat betreft lopende taken en onderhoud.


Wat maakt de functie boeiend?
Het informatielandschap van SBB is hybride en bestaat enerzijds uit diverse SaaS-systemen in de public cloud en anderzijds uit eigen maatwerkcomponenten in de IAAS private cloud, dus kennis en ervaring hiermee zijn belangrijk. Je werkt met de nieuwste technologieën en werkwijzen en techniek van deze tijd.
De afdeling Informatie en technologie heeft de regierol over het gehele informatielandschap van SBB, voert geplande optimalisaties uit en draagt bij aan de beschikbaarheid van de IT-dienstverlening. Hier maak jij onderdeel van uit. SBB en het team zijn dynamisch en volop in ontwikkeling. Het informatielandschap wordt verder geïntegreerd richting de Cloud.
Waar komt je te werken?
Het team bestaat uit (junior/medior/senior) ICT-beheerders, werkplekbeheerders en functioneel beheerders Microsoft 365. Er zijn mogelijkheden je kennis te verdiepen of te verbreden middels opleidingen en/of trainingen, maar we verwachten dat je voldoende kennis (op basis van opleiding en ervaring) in huis hebt om aan de slag te kunnen. Je werkt deels op kantoor, deels vanuit huis, want hybride werken is de norm bij SBB. Het team helpt elkaar waar nodig en er is regelmatig contact en overleg.

Wat breng je mee?
Het is belangrijk dat je interesse hebt in je vak en minimaal 3 jaar als ICT-beheerder hebt gewerkt. Je bent klantgericht en communicatief vaardig, zowel in een gesprek als op papier. Jouw planning en organisatie heeft structuur en je pakt makkelijk de telefoon op om betere afspraken te maken met leveranciers voor bijvoorbeeld onderhoud. In het team kennen ze jou, want je bent sociaal. Daarnaast zien we graag het volgende in jou terug:
  • Je beschikt over een afgeronde mbo-4 opleiding in de richting van ICT;
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met werken in een Service Management Systeem, bijvoorbeeld TOPdesk, als behandelaar;
  • Je bent zeer bekend met ITIL beheerprocessen (incident management, change management, etc.);
  • Je hebt uitgebreide aantoonbare kennis en ervaring op gebied van Azure (certificering AZ-900, AZ-104), Powershell en SQL;
  • Je beschikt over gedegen kennis van routing & switching (DNS, IP, Subnetting, etc.)
  • Bij voorkeur heb je kennis en/of ervaring met (Europese) aanbestedingen;

Ons aanbod

  • Een salaris van minimaal € 2.845,- en maximaal € 4.306,- (schaal 10) bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring.
  • Je krijgt 27 vakantiedagen en bij een fulltime dienstverband bouw je 112,5 uur (ADV) per jaar op.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% en vakantiegeld.
  • Een tegemoetkoming in jouw premie ziektekostenverzekering van €27,50 netto per maand
  • Het Individueel Keuzebudget (IKB). Zo kan je bijvoorbeeld de eindejaarsuitkering en vakantiegeld maandelijks laten uitbetalen (of een deel hiervan) en 5 verlofdagen verkopen, sparen of kopen.
  • Je ontvangt een dienstreisvergoeding.
  • Deelname aan een pensioenregeling bij ABP waarbij SBB 70% van de premie betaalt.
  • Een dienstreisvergoeding.
  • De arbeidsvoorwaarden zijn conform cao SBB.
  • Aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling, je kunt opleidingen en cursussen volgen via onze SBB Academie.
  • Een zakelijke telefoon en een laptop of tablet.
  • Een functie waarin je zelf verantwoordelijk bent voor jouw ontwikkeling, waar je een grote mate van vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt in de uitvoering van je functie.
  • Een aanstelling voor de duur van een jaar, met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd bij goed functioneren.

Belangstelling?
Heb je vragen over het sollicitatieproces? Stel ze gerust aan Petra Kluiters, corporate recruiter, via of 1. Wil je meer weten over de inhoud van de functie neem dan contact op met , teamleider Beheer & ondersteuning, via . of 2.



Functie:ict beheerder
Startdatum:05-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Freelance
Salaris:2845 – 4306
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Samenwerking Beroepsonderwijs Bedrijfsleven via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. ICT-Beheerder Samenwerking Beroepsonderwijs Bedrijfsleven 05-10-2023

Bekijk ook andere vacatures