HR Adviseur (32-36 uur)
Opdrachtnummer 20968 Opdrachtgever Gemeente Pijnacker Nootdorp Datum 2 januari 2024 tot 2 juli 2024 Uren per week voor 34 uur per week. Status
Open
Regio Zuid-Holland Functie type Beleids- en Adviesdiensten, HRM Sluitingsdatum 23 november 2023 Verlengingsopties Ja, 2x 3 maanden.
-
Introductie
Voor de Gemeente Pijnacker Nootdorp zijn wij op zoek naar een HR Adviseur (32-36 uur).
Opdracht inhoud
Als HR-adviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor het afdelingsmanagement op het gebied van Personeel en Organisatie. Daarnaast implementeer je managementinstrumenten bij de aan jou toegewezen afdelingen voor de uitvoering van het HR-beleid en begeleid je het management bij het toepassen ervan. Je draagt actief bij aan het verbeteren van onze (digitale) kern processen, de ontwikkeling van het team, maar je bent ook een echte team player. Hierbij werk je samen en stem je actief af met de andere interne adviseurs.
Indien noodzakelijk neem je deel aan projecten en regionale werkgroepen op het gebied van het ontwikkelen van uitvoeringsbeleid, instrumenten, rechtspositie of procedures. Deze opdracht betreft o.a. het leveren van continuïteit in de HR-advisering van een aantal afdelingen, het bijdragen aan de kwalitatieve groei en optimalisatie van het team en de teamleden.
Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.
De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.
De afdeling Bedrijfsvoering zorgt ervoor dat het bestuur, management en medewerkers van gemeentelijke organisatie goed worden ondersteund en geadviseerd op het gebied van Financiën, Control, Inkoop, Juridische Zaken en Personeel & Organisatie.
De vacature voor HR adviseur valt onder het team P&O van de afdeling Bedrijfsvoering. Het team P&O bestaat uit 10 personen en is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van HRM beleid en adviseert het management hierover, neemt deel aan of is trekker van verandertrajecten binnen de organisatie en voert de personeels- en salarisadministratie.
Competenties
Eisen en wensen
Functie: | hr adviseur |
Startdatum: | 22-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 5009 – 5009 |
Uren per week: | 32 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeentekantoor Pijnacker via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Zoetermeerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoetermeer via Zoetermeerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoetermeerkrant.nl.
© Zoetermeerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.