Vacature Helpdeskmedewerker

Helpdeskmedewerker in Pijnacker

Gemeente Pijnacker Nootdorp

Gemeente Pijnacker-Nootdorp

Helpdeskmedewerker | 32-36 uur

Pijnacker-Nootdorp € 3.612 per maand Bedrijfsvoering

Vacature details Solliciteren

Functieomschrijving

Heb je een dienstverlenende instelling? Help jij graag je collega's met technische problemen?

Dan is dit de functie voor jou!


Wat ga je doen?

Als Helpdeskmedewerker bij de gemeente Pijnacker-Nootdorp ben je het eerste aanspreekpunt voor jouw collega's. Dat is veel meer dan telefoontjes aannemen. Je ondersteunt medewerkers op zowel technisch als functioneel gebied. Je krijgt dagelijks veel verschillende vragen en uitdagingen die ervoor zorgen dat je werk erg afwisselend is. Goed kunnen luisteren is één van de belangrijkste eigenschappen die je moet hebben als Helpdeskmedewerker. Dankzij jouw klantvriendelijkheid en kennis van hard- en software worden klanten verder geholpen.


Je komt te werken op de afdeling Interne Dienstverlening binnen een flexibele, levendige en groeiende gemeente. Hoewel er bijna 400 medewerkers werkzaam zijn bij de gemeente Pijnacker-Nootdorp, hebben wij een klein en hecht team dat de organisatie op IT-gebied draaiende houdt. Het IT-team bestaat uit een groepje van vijf enthousiaste en gezellige collega's.


Je taken bestaan uit:

  • aanmaken, configureren en beheren van accounts voor users en applicaties;
  • folder- en filebeheer;
  • werkplekbeheer;
  • ondersteuning 1e en 2e lijns;
  • communicatie van ICT gerelateerde incidenten richting medewerkers;
  • beheer van apparatuur en telefonie.

Vereisten

Wat neem je mee?

IT-technische aanleg is voor deze functie natuurlijk essentieel. Maar als Helpdeskmedewerker ben je ook altijd in contact met collega's, daarom verwachten wij dat je communicatief vaardig, klantvriendelijk en servicegericht bent. Verder verwachten we een proactieve, flexibele en zelfstandige houding; eigen inbreng wordt gewaardeerd! Het is belangrijk dat je prioriteiten kunt stellen, aangezien er veel verschillende meldingen binnenkomen die allemaal een andere hoeveelheid aandacht vereisen.

  • minimaal een afgeronde IT-gerelateerde mbo-diploma (niveau 4);
  • bij voorkeur 1 jaar werkervaring in een IT-gerelateerde functie;
  • goede vaardigheden op het gebied van klantenservice;
  • ruime kennis en vaardigheden op het gebied van IT;
  • kennis van Office 365;
  • ervaring binnen Citrix en met TOPdesk is een pre.

Dit bieden wij

  • Salaris tussen de € 2.545,- en € 3.612,- bruto per maand op basis van 36 uur ( schaal );
  • Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% op bruto salaris;
  • Persoonlijk Gezondheids Budget (PGB) van € 250,- per jaar;
  • We bieden je in eerste instantie een contract voor 1 jaar, met uitzicht op een vast dienstverband.

Overige arbeidsvoorwaarden


  • Pensioenopbouw bij ABP;
  • reiskostenvergoeding;
  • Thuiswerkfaciliteiten;
  • Je krijgt per jaar 194,4 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur;
  • Surface en mobiele telefoon;
  • Persoonlijke ontwikkeling op maat en begeleiding om jouw ambities waar te maken. Via ons eigen studieplein kan je dan ook diverse online cursussen en trainingen volgen.

Over ons team

De afdeling Sociaal Domein bestaat uit drie onderdelen: Participatie, Maatschappelijke Ondersteuning en het Bedrijfsbureau. De afdeling Sociaal Domein kenmerkt zich door korte lijnen en de laagdrempelige manier waarop we met elkaar samenwerken. In deze functie rapporteer je rechtstreeks aan het afdelingshoofd.


Over onze gemeente

De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 57.000 naar 65.000. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.


De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Collega's voelen zich gewaardeerd en zijn trots om te werken voor Pijnacker-Nootdorp.


Wist je trouwens dat de gemeente Pijnacker-Nootdorp een actieve personeelsvereniging heeft! Regelmatig worden er diverse workshops of uitjes georganiseerd zodat jij ook kans krijgt naast je werktijd leuke dingen te ondernemen met je collega's om deze zo beter te leren kennen. Daarnaast stimuleert de gemeente dat jij je op persoonlijk vlak blijft ontwikkelen, via ons eigen studieplein kan je dan ook diverse online cursussen en trainingen volgen.


Interesse?

Reageer voor 11 december door je cv met motivatie in te sturen, klik hiervoor op "solliciteren".


Neem contact op met , arbeidsmarktspecialist,




Functie:helpdeskmedewerker
Startdatum:25-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2545 – 3612
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Pijnacker-Nootdorp via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Helpdeskmedewerker Pijnacker-Nootdorp 25-11-2023

Bekijk ook andere vacatures