Vacature Customer Succes Manager

Customer Succes Manager in Zoetermeer

Customer Succes Manager

Zoetermeer , Nederland € 2.700 - € 3.250 per maand Spotler NL Customer Succes

Vacature details Solliciteren

Functieomschrijving

Als Customer Success Manager ben jij het centrale aanspreekpunt voor onze klanten. Je bent proceseigenaar van alles wat wij voor hen doen. Op die manier weet je keer op keer de klant van juist advies te voorzien. Je adviseert ze over het gebruik van onze software en het optimaal inzetten van e-mail marketing. Maar ook over diepgaandere vraagstukken, zoals integratie met hun bestaande systemen. Zij zien jou als de expert binnen het vakgebied en vragen je graag om jouw mening. Je doet er alles aan om de projecten van klanten zo effectief mogelijk door onze organisatie te loodsen. Je bent dus een échte regelaar.

Wat ga je doen?

  • Je onderhoudt proactief contact met klanten;
  • Je bent én voelt je eigenaar van het totale klantproces;
  • Je sluit nieuwe klanten aan en zorgt ervoor dat zij succesvol kunnen starten;
  • Jouw doel is om het voor klanten vanzelfsprekend te laten zijn dat zij klant blijven bij Spotler;
  • Je geeft specialistisch inhoudelijk advies over e-mailmarketingactiviteiten;
  • Je helpt je klanten bij het opzetten van succesvolle email marketing trajecten;
  • Door je commerciële inzicht signaleer je kansen en zet die om in offertes die ervoor zorgen dat je jouw klanten nog langer bindt.

Vereisten

Onze nieuwe Customer Success Manager heeft enkele jaren ervaring met relatiebeheer en projecten en weet als geen ander hoe je met klanten moet communiceren. Je bent bekend met het digitale landschap. Advies geven en regelen zie jij als een uitdaging. Daarnaast ben jij een teamplayer en heb je een flinke dosis humor.


Dit vinden we ook belangrijk:

  • Je hebt bij voorkeur minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • Je hebt minimaal een HBO werk- en denkniveau, wat je door opleiding of ervaring hebt verkregen;
  • Je bent een positief ingesteld persoon en denkt vooral in mogelijkheden. Je bent steeds bezig met hoe je je doelen kunt behalen. Je ziet niet snel belemmeringen en kunt uit de meeste situaties uitdagingen halen;
  • Ervaring met projectmatig werken en projectmanagement is een pré.

Wat wij bieden


We bieden je een werkomgeving waarin je wordt uitgedaagd om elke dag het beste in jezelf naar boven te halen. Ons vakgebied is immers nog volop in ontwikkeling. Je leert veel op het gebied van online marketing en je kunt bij ons meegroeien in een bedrijf met internationale ambities.
Verder bieden we je:

  • Natuurlijk geld!
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals, uitstekende pensioensregeling( zonder eigen bijdrage), reiskostenvergoeding & mogelijkheid tot deelname aan een collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekering
  • Toegang tot het online learning platform GoodHabitz
  • Laagdrempelige en onbeperkt toegang tot hulp voor je mentale gezondheid middels onze samenwerking met OpenUp
  • Hybride werken waarbij ook een internet en thuiswerkvergoedingen hoort
  • Een leuke werkomgeving, waar open, eerlijkheid en fun belangrijke kernwaarden zijn
  • Vermaak je in de gameroom met Pacman, poolen of darten en doe je goed aan vers fruit

Word jij hier enthousiast van?

Wacht dan niet langer en solliciteer vandaag nog!



Functie:customer succes manager
Startdatum:23-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:2700 – 3250
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Spotler Group via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Customer Succes Manager Spotler Group 23-02-2024

Bekijk ook andere vacatures