Functieomschrijving
Voor een leuk bedrijf in Zoetermeer zoeken we een commercieel administratief medewerker waar jouw commerciële talent tevoorschijn komt. Deze opdrachtgever is een importeur en distributeur van hippe kleding- en schoenmerken, zoals Happy Socks. Het gaat om een functie voor langere tijd. Ben jij de gezellige en commerciële administratief medewerker die we zoeken? Lees dan snel verder!
wat bieden wij jouJij bent een commerciële administratieve medewerker die graag wil werken in een klein team, waar je naast je administratieve werkzaamheden ook commercieel inzicht hebt. Je houdt ervan om contact te maken met je relaties en om jouw salestalent in te zetten. Je bent een echte teamplayer en die ook iets toevoegt aan het team. Je bent iemand die mogelijkheden ziet en dit ook bespreekt. Daarnaast ben jij voor een langere tijd beschikbaar en ben je minimaal 4 dagen per week beschikbaar. Je bent woonachtig in Zoetermeer of naaste omgeving.
Als commercieel administratief medewerker help je de commerciële afdeling en focus je op de verkoop. Daarnaast heb je ook administratieve taken en voer je orders in, verwerk je gegevens, neem je de telefoon op en ontvang je de gasten. Je werkzaamheden zijn op kantoor en werk je samen in een heel gezellig team.
Bij een leuk en jong bedrijf in Zoetermeer ga jij werken op het hoofdkantoor die distributie activiteiten aan detailhandel en webshops in de Benelux verricht. De producten zijn vooral gericht op jongeren en modewinkels met de nadruk op Skateboards, Sneakers, Shoecare, en beenmode. Naast de bekende skateboard merken voeren ze ook Mr-Lacy en Happy Socks.
Ben jij enthousiast en voldoet je aan de eisen? Solliciteer met je motivatie en dan nemen wij contact met je op. Neem gerust contact met ons op voor vragen. Wij kijken er naar uit om met jou deze match te maken!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | sales support medewerker |
Startdatum: | 03-03-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 2800 – 2800 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via delft-zoetermeer@nl.randstad.com of 015-219 5560. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Zoetermeerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoetermeer via Zoetermeerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoetermeerkrant.nl.
© Zoetermeerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.