Vacature Commercieel medewerker binnendienst

Commercieel medewerker binnendienst in Zoetermeer

Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst die 38 uur per week beschikbaar is. Bij deze functie zal je direct in dienst gaan bij onze opdrachtgever. Ben je iemand met meerdere jaren ervaring als commercieel medewerker? Weet jij van A tot Z hoe je omgaat met offerteaanvragen? Interesse gewekt? Lees dan snel verder!

wat bieden wij jou
  • Direct in dienst bij de opdrachtgever
  • Zoetermeer
  • Functie voor 38 uur per week
  • Hecht team van collega's
  • Goed salaris
wie ben jij

We zijn op zoek naar iemand die meerdere jaren ervaring heeft als commercieel medewerker binnendienst. Het is mooi meegenomen als je al in een soortgelijke branche werkzaam bent geweest (hekwerk). Daarnaast ben je iemand met goede computervaardigheden. Je hebt ervaring met de MS-officepakketten en Microsoft Dynamics/Business Central ben je ook niet vreemd mee.

Bij drukte weet jij het hoofd koel te houden en ga je organisatorisch te werk. Je krijgt energie van het werken met klanten en vindt het ook belangrijk om iedereen te helpen/adviseren. Je bent iemand die graag andere helpt en ziet wanneer je taken over zou kunnen nemen. Met die proactieve houding ben je dan ook een echte teamplayer.

  • Affiniteit technische branche
  • Klantvriendelijk
  • 2 jaar interne verkoop ervaring
  • Het stellen van prioriteiten
  • Goede beheersing van de MS-officepakketen, waarbij Microsoft Dynamics/Business Central een pré is
wat ga je doen

Voor het kantoor in Zoetermeer is onze opdrachtgever op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst. Je bent een belangrijk aanspreekpunt voor klanten en het hele salesteam. Je bent verantwoordelijk offerteaanvragen. Wanneer er een offerteaanvraag binnenkomt van een klant of het salesteam, werk jij dit verder uit en verstuur je het. Je houdt contact met de klant over de offerte en als er aanpassingen nodig zijn pas je die toe. Wanneer er een offerte geaccepteerd is, zet je dat door naar de uitvoering.

Naast het bijhouden van lopende offertes, ben je ook verantwoordelijk voor het bijhouden en rapporteren van gewonnen en verloren offertes. Hierbij ben je continu in contact met je klanten en je collega's.

  • Offerteaanvragen uitwerken
  • Klantcontact
  • Bijhouden van gewonnen en verloren offertes
waar ga je werken

Onze opdrachtgever is een toonaangevende leverancier van poorten, hekwerk en terreinbeveiliging. Elke dag zijn ze actief bezig om hun klanten de beste oplossingen te bieden voor afscherming, toegang en beveiliging. Van verkoop tot installatie zijn ze actief op de hele Nederlandse markt.

Je komt te werken in een gemotiveerd team van specialisten. Samen met een andere collega heb je de verantwoordelijkheid over de binnendienst. Het is een hecht team, waar veel kennis zit.

  • Hecht team
  • Leverancier van poorten, hekwerk en terreinbeveiliging
  • Werken op hun kantoor in Zoetermeer
sollicitatie

Ben jij enthousiast en voldoet je aan de eisen? Solliciteer met je motivatie en dan nemen wij contact met je op. Neem gerust contact met ons op voor vragen. Wij kijken er naar uit om met jou deze match te maken!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Commercieel medewerker binnendienst, Commercieel medewerker verkoop
Startdatum:04-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via delft-zoetermeer@nl.randstad.com of 015-219 5560. Of bezoek hun website http://www.randstad.nl.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Commercieel medewerker binnendienst Randstad 04-10-2023

Bekijk ook andere vacatures