Business Controller Sociaal Domein
Financiën & Control
Schaal 12
€6.470
24 - 36 uur
Sluit op: 23-10-2023
Ben jij een financieel expert met een passie voor het sociale domein? Heb je uitstekende analytische vaardigheden en een scherp oog voor het optimaliseren van financiële processen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als je graag een verbindende rol pakt en met je inbreng een verschil wil maken, dan is dit de perfecte plek. Met deze functie krijg je een verantwoordelijke financiële rol binnen de organisatie van de gemeente Zoetermeer, waarbij je binnen een team van betrokkenen meewerkt aan grote financiële projecten en de zinvolle besteding van aanzienlijke budgetten.
Dit is wat we je bieden
Jouw uitdaging
Pionieren, samenwerken en oplossingsgericht werken in een omgeving waar politiek en actualiteit centraal staan. Dat zijn de uitgangspunten als je werkt bij de afdeling Financiën & Control (F&C), team Advies. Hier ondersteunen en adviseren we directeuren en budgethouders over budgettaire aangelegenheden in relatie tot de doelen waar de organisatie voor staat. Als (senior) business controller ben je het financiële geweten en volg je nauwgezet en met een positief kritische grondhouding de activiteiten van de afdeling Sociaal Domein. Je analyseert niet alleen financiële cijfers maar ziet de bredere context waarin deze cijfers zich bevinden. Met jouw proactieve houding, uitstekende communicatieve vaardigheden en scherp analytisch vermogen ben jij niet alleen een goede controller maar ook een gewaardeerde adviseur.
Wat ga je doen:
Dit zijn wij
De afdeling Financiën & Control kent 3 teams: Administratie, Expertise en Advies (in totaal ongeveer 90 medewerkers). De vacature valt onder het team Advies dat uit 27 medewerkers bestaat. De sfeer binnen F&C is goed. Alle medewerkers staan voor elkaar klaar en voelen zich gecommitteerd aan een gezamenlijke opgave.
Dit ben jij
De ideale kandidaat voor deze functie is een financieel expert met een uitstekend analytisch vermogen en een scherp oog voor de optimalisatie van financiële processen. Daarnaast beschik je over een brede blik op business control en ben je nieuwsgierig en in staat om verder te kijken dan alleen financiële uitkomsten. Je bent een sparringpartner voor het management en hebt een proactieve en innovatieve houding om collega's te enthousiasmeren en draagvlak te creëren. Met je klant- en oplossingsgerichte instelling, politieke sensitiviteit, affiniteit met zorg(financiering) en sterke communicatieve vaardigheden, maak je het verschil. Tot slot ben je bereid om jezelf voortdurend te verbeteren en neem je actief deel aan seminars en kennismeetings.
Dit neem je mee
Enthousiast?
Stuur dan een recent CV (en optioneel een motivatiebrief) in via de sollicitatie-knop voor de sluitingsdatum van maandag 23 oktober. De eerste gesprekken zullen plaatsvinden op 25 oktober. Een ontwikkelassessment kan onderdeel uitmaken van de procedure. Interne kandidaten hebben bij gelijke geschiktheid altijd voorrang op externe kandidaten.
Inschaling
Je salaris bedraagt minimaal €4.020,- (schaal 11) als medior en, afhankelijk van de al opgedane kennis en ervaring, maximaal €6.470,- (schaal 12) als senior bij een fulltime werkweek van 36 uur.
Functie: | business controller sociaal domein |
Startdatum: | 09-10-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 4020 – 6470 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Zoetermeer via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Zoetermeerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zoetermeer via Zoetermeerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zoetermeerkrant.nl.
© Zoetermeerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.