Vacature Administratief Medewerker

Administratief Medewerker in Zoetermeer

Redactie Zoetermeer 30-01-2024

Administratief Medewerker in Zoetermeer

Bedrijfsomschrijving

Je gaat aan de slag bij een van onze nieuwe opdrachtgevers. Een mooi bedrijf waar wij wel heel enthousiast over zijn. Hoe mooi is het om daar onderdeel van te gaan worden.

Het bedrijf is gevestigd in Den haag en draagt zorg voor de financiële administratie van veel bekende bedrijven op het gebied van de zakelijke dienstverlening. Je gaat daar minimaal 4 dagen in de week aan het werk en de optie thuiswerken kan in overleg met je leidinggevende.

Je kan voor de deur parkeren en met het OV is de locatie ook goed te bereiken.

Functieomschrijving

Als Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor het beheren en organiseren van administratieve taken en processen binnen een organisatie. Je werkt efficiënt om ervoor te zorgen dat documenten en gegevens op de juiste manier worden geregistreerd en verwerkt. Het bedrijf zit in Zoetermeer en de kans is er om zowel parttime als fulltime te werken (minimaal 32 uur, maximaal 40 uur).

Je takenpakket kan onder andere bestaan uit het beheren van inkomende en uitgaande correspondentie, het verwerken van facturen, het bijhouden van databases en het organiseren van evenementen en afspraken. Ook kan het zijn dat je verantwoordelijk bent voor het archiveren van documenten en het opstellen van rapporten.

Als administratief medewerker is het belangrijk dat je goed kunt plannen en organiseren, zodat je alle werkzaamheden efficiënt en op een eenvoudige manier kunt uitvoeren. Verder is het belangrijk dat je communicatief vaardig bent, zodat je kunt samenwerken met andere medewerkers en klanten op een professionele manier kunt helpen.

Tot slot is het van belang dat beschikt over goede computervaardigheden en ervaring hebt met softwareprogramma's zoals Microsoft Office. Dit zal je helpen om de werkzaamheden uit te voeren en de administratieve werkzaamheden van de organisatie soepel te laten verlopen.

Functie-eisen

Jij bent een enthousiaste en zeer nauwkeurige medewerker die zijn/haar hand niet omkeert voor een volle agenda. Verder ben jij:

  • Van toegevoegde waarde binnen het team waar jij gaat werken;
  • Goed in communicatie en Nederlands in woord en geschrift;
  • Veel ervaring met diverse computersystemen;
  • Analytisch en kan goed prioriteiten stellen.
  • Een bruto maandsalaris van €2300,- tot €3000, bruto, op basis van 40 uur, afhankelijk van de ervaring die je meebrengt;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • 25 vakantiedagen op basis van 40-urige werkweek;
  • Direct in dienst bij de opdrachtgever;
  • Groeien in een goed en succesvol bedrijf;
  • Gezellig team met een jaarlijks uitje;
  • Hard werken wordt beloond.

Functie: administratief medewerker planning Startdatum: 29-01-2024 Ervaring: Ervaren Educatielevel: MBO Contracttype: Vast Salaris: 3000 - 3000 Uren per week: 40 - 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via of 31681914123. Of bezoek hun website onbekend.



Functie:administratief medewerker
Startdatum:01-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia Uitzendbureau via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Administratief Medewerker Olympia Uitzendbureau 01-02-2024

Bekijk ook andere vacatures