Vacature Administratief Medewerker

Administratief Medewerker in Zoetermeer

Bedrijfsomschrijving

Je gaat aan de slag binnen het team Contracten, Meterstanden en Facturatie, waar nauwe samenwerking met administratief medewerkers, andere werkvoorbereiders en de coördinator centraal staat. Het team heeft een hands-on mentaliteit en stelt het maatschappelijk belang, namelijk het produceren van goed en betrouwbaar water, voorop. In dit hechte team is ruimte voor zowel hard werken als plezier. Het kantoor is gevestigd in Zoetermeer en goed bereikbaar per openbaar vervoer, fiets of auto, met gratis parkeergelegenheid.

Functieomschrijving

Heb je affiniteit met diverse vormen van klant contact en zoek je een zelfstandige functie? Ben je direct beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week en is werken in Zoetermeer iets voor jou? Lees snel verder en reageer!

Als medewerker binnen de afdeling Meter tot Cash krijg je te maken met een gevarieerd takenpakket en diverse verantwoordelijkheden. In aanvang ondersteun je bij het wegwerken van de werkvoorraad die er helaas is komen te liggen. Je zit dan nog niet direct aan de telefoon en je handelt nog niet direct klachten af. Nadat de werkvoorraad is weggewerkt, gaat dit zeker wel gebeuren. Communicatie en samenwerking spelen een cruciale rol, zowel intern met collega's als extern met klanten.

Je bent, naast het wegwerken van de werkvoorraad, verantwoordelijk voor het afhandelen van vragen van klanten, vanaf het moment dat een klant zich aanmeldt tot aan het verzenden van de factuur. Indien nodig onderneem je actie naar aanleiding van de klantvraag, zoals het oplossen van problemen, doorverwijzen naar de juiste afdeling, of het nemen van corrigerende maatregelen om de klanttevredenheid te waarborgen. Hierbij stem je af met collega's, zowel binnen als buiten het team, om de juiste beslissingen te nemen ten behoeve van de klant. Daarnaast handel je tweedelijns inkomende telefoongesprekken van klanten af, waarbij je complexere vragen of problemen oppakt die niet direct in de eerste lijn kunnen worden opgelost. Ook beantwoord je vragen van collega's die werkzaam zijn in de buitendienst van Meter tot Cash.

In eerste instantie betreft dit een opdracht voor een jaar, met kans op verlenging. Dit is voor nu nog niet te zeggen, maar ligt aan het presteren, de formatieplekken etc.

Functie-eisen

Wat betreft jouw profiel:

  • Je beschikt over mbo-4 werk- en denkniveau;
  • Je hebt kennis van en ervaring met klant contact en klantprocessen;
  • Je bent gericht op verbetering en vernieuwing van werkzaamheden en processen;
  • Je hebt ervaring met Microsoft Dynamics en beschikt over goede ICT vaardigheden.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een salaris in schaal 6 tussen de €2538,- en €3297- bruto, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Minimaal een jaarcontract met kans op verlenging;
  • Een uitdagende en afwisselende functie;
  • Een vast contactpersoon bij Olympia voor al jouw vragen, totdat je in dienst treedt bij de opdrachtgever;
  • Vakantiegeld van 8.33%;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf;
  • Werken binnen een gezellig en informeel team waar hard wordt gewerkt, maar ook tijd is voor een grapje.
  • Reiskostenvergoeding op basis van €0,23 cent per kilometer of volledige OV vergoeding.


Functie:administratief medewerker klantenadministratie
Startdatum:06-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:WO
Contracttype:Vast
Salaris:2900 – 2900
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via l.mertens@werk.olympia.nl of Lobke Mertens. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zoetermeerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zoetermeerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zoetermeer
  2. Administratief Medewerker Olympia 06-12-2023

Bekijk ook andere vacatures